راز آب معدنی های گرانقیمت زن و شوهر تهرانی چه بود؟

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری یک زوج قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۲۰ کیلو تریاک در ۱۹ بطری آب معدنی خبر داد.
سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: با دریافت گزارش مردمی و رصد‌های اطلاعاتی مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارد مقداری مواد مخدر از استان‌های شرقی کشور خریداری و به شهر تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: در ادامه تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با همکاری همسرش تحت پوشش مسافرت خانوادگی با استفاده یک دستگاه خودروی سواری محموله مواد مخدر را تهیه و پس از گذشتن از استان هرمزگان به شهر تهران منتقل خواهد کرد.

زن و شوهر خبیث در تهران آب معدنی پر از تریاک می فروختند

سرهنگ حسنوند گفت: با تکمیل رصد‌های اطلاعات و تحقیقات پلیسی، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و دستور دستگیری و جلب متهمان اخذ شد و تیمی از ماموران پایگاه نهم به شهرستان " رودان" از توابع استان هرمزگان اعزام شدند.

وی افزود: با همکاری مشترک پلیس شهرستان رودان محور‌های مواصلاتی به شهرستان رودان کنترل و خودروی متهمان شناسایی و ماموران اعزامی موفق شدند در عملیاتی مشترک خودروی سواری متهمان را متوقف و این زوج قاچاقچی را دستگیر کنند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، افزود: در بازرسی از خودرو متهمان ۱۹ بطری آب معدنی حاوی تریاک در مجموع به وزن ۲۰ کیلو کشف شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان به مقر پلیس منتقل و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 625526 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟