کامران، سیاوش و سیامک  بدون دعوت به خانه تهرانی ها می رفتند

به گزارش رکنا ،  رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 3 تن از اعضای باند 4 نفره سارقان توپی زن خبر داد و گفت: متهمان تا کنون به 5 فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه "سعید مجیدی"  گفت: بیست و چهارم شهریور ماه پرونده ای با موضوع دستگیری 3 سارق منزل که حین فرار از صحنه سرقت توسط ماموران گشت کلانتری 147 گلبرگ دستگیر شده بودند برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد.
رئیس پایگاه چهارم توضیح داد: محتویات پرونده حاکی از آن بود، 3 متهم دستگیر شده به نام های کامران، سیاوش و سیامک در پشت بام خانه ای در محدوده نارمک در حال فرار بودند که گشت کلانتری به آنها مظنون می شود و پس از دستگیری آنها در بازرسی وسایل همراهشان اموالی از قبیل ساعت زنانه و مردانه، بدلیجات، چند جفت کتانی، چند عدد کلاه نقابدار، دستبند تسبیح طلا، دسته xbox ، عینک ، دیلم، پیچ گوشتی، انبر قفلی، لوله آهنی و ... کشف می کنند.
وی عنوان کرد: متهمان در اظهارت اولیه معترف شدند، سرقت را قبول داریم و اولین سرقتی بود که انجام دادیم که توسط ماموران کلانتری دستگیر شدیم.

انهدام باند 4 نفره سارقان حرفه ای توپی زن

این مقام انتظامی تصریح کرد: با دستگیری متهمان مال باخته اموال سرقتی شناسایی و به پلیس آگاهی دعوت شد و با شناسایی برخی از اموال مسروقه بیان داشت، سارقان دستگیر شده درب های طبقه اول و دوم ساختمان مسکونی آنان را تخریب کرده اند.
کارآگاه مجیدی با اشاره به اینکه مالکان طبقه اول و دوم نیز شناسایی و برای مشاهده اموال دعوت شدند، افزود: در ادامه با توجه به عدم شناسایی سایر اموال مکشوفه توسط شاکی، احتمال می رفت که متهمان سرقت های دیگری در همان شب انجام داده اند، که با بررسی سوابق پرونده های ارجاعی به پایگاه شاکیانی که منزلشان در محدوده کلانتری 147 گلبرگ مورد سرقت قرار گرفته بود به پایگاه دعوت و اموال به آنها نشان داده شد.
این مقام پلیسی ابراز داشت: یکی از شاکیان بخش دیگری از اموال شامل دو عدد ساعت رولکس زنانه مقداری بدلیجات متعلق به دخترش و یک عدد کلاه نقابدار متعلق به پسرش را از میان اموال مکشوفه از متهمان شناسایی و در اظهارات خود بیان داشت، غیر از این اموال مقدار زیادی البسه نیز در همان شب سرقت شده است که جز این اموال نمی باشد .
وی با اشاره به اینکه کارآگاهان به حضور نفر چهارمی در این سرقت ها پی بردند که در زمان دستگیری وی دستگیر نشده است و سایر اموال در اختیار وی باقی مانده است، افزود: با بررسی پرونده های گذشته مشخص شد که سال گذشته نیز همزمان دو واحد آپارتمان به همین شیوه سرقت شده است.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: از متهمان مجددا بازجوئی و تا کنون به 5 فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.
وی تصریح کرد: متهمان با دستور بازپرس دادسرای ناحیه 15 تهران برای دستگیری متهم چهارم پرونده و کشف سایر جرائم احتمالی و جزئیات پرونده ها در اختیار این پایگاه قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625461 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟