راز صاحب خانه لوکس در غرب تهران چه بود؟ / او یک فراری لاکچری بود

به گزارش رکنا ،  معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که به بهانه سرمایه گذاری در شرکت تولیدی از 300 مال باخته، 27 میلیارد ریال کلاهبرداری و به شهر تهران گریخته بود.

سرهنگ کارآگاه "جهانگیر تقی پور"  گفت: در اوایل آبان ماه امسال پرونده ای با موضوع کلاهبرداری از بازپرسی ناحیه 23 تهران (ویژه نیابت) به اداره چهاردهم مبارزه با کلاهبرداری ارجاع شد.
وی بیان داشت: محتویات پرونده حاکی از آن بود، مدیر عامل شرکتی با همکاری برادرش به بهانه سرمایه گذاری در شرکت تولیدی، 300 سرمایه گذار از شهرهای غربی کشور جذب و 27 میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده است که یکی از کلاهبرداران در همان شهرستان دستگیر ولی کلاهبردار دوم به تهران گریخته است.

بازداشت کلاهبردار 27 میلیاردی در تهران

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در رصد های اطلاعاتی مخفیگاه متهم متواری در غرب تهران شناسایی شد، گفت: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت، متهم فراری با پول های کلاهبرداری یک دستگاه آپارتمان لوکس در غرب تهران تهیه و در آن زندگی می کند.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران افزود: با هماهنگی های قضائی، دهم آبان ماه تیمی از کارآگاهان به مخفیگاه متهم اعزام و ضمن اطمینان از حضور متهم در آن محل، وارد مخفیگاهش شدند ولی نشانی از متهم در مخفیگاهش نبود که در بررسی های بیشتر، کارآگاهان متوجه شدند متهم داخل کمد دیواری مخفی شده است.

بازداشت کلاهبرداری که با پول های مردم عیش و نوش می کرد

سرهنگ تقی پور با بیان اینکه متهم بلافاصله دستگیر و به اداره چهاردهم انتقال یافت، افزود: متهم در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار داشت که با پولی که از مال باختگان بدست آوردیم ملک و خودروهای گرانقیمت تهیه و خوشگذرانی کرده است.
این مقام انتظامی در پایان گفت: متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده راهی زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625043 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟