پایان 3 سال کابوس اعدام در زندان اردبیل

جوانی که با ارتکاب به قتل عمد از سال ۱۳۹۶ و از سن ۲۴ سالگی در زندان محبوس و به قصاص محکوم شده بود، با گذشت اولیای دم در اردبیل بالای چوبه دار نرفت.

به گزارش رکنا ،  همزمان با ولادت با سعادت پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) به همت کار گروه جهادی بخشایش با اعلام رضایت در دوازدهمین پرونده قتل عمد در زندان اردبیل در سال ۹۹ جوان ۲۷ ساله به زندگی دوباره بازگشت.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اعلام این خبر اظهار کرد: به همت و دخالت تلاشگران عرصه صلح و سازش در کارگروه جهادی بخشایش و مقامات قضائی دادگستری و زندان اردبیل جوانی که با ارتکاب قتل عمد به قصاص محکوم شده بود از سال ۱۳۹۶ و از سن ۲۴ سالگی در زندان به سر می‌برد با گذشت اولیای دم بالای چوبه دار نرفت.

قاتل اردبیلی بالای چوبه دار نرفت

ناصر عتباتی اظهار امیدواری کرد: با فعالیت و تلاش‌های جهادی این کار گروه و پشتیبانی و همراهی ریش سفیدان و بزرگان استان اردبیل شاهد افزایش گذشت و رضایت در پرونده‌های قتل که به صورت آنی و هیجانی توسط جوانان و افراد فاقد سابقه کیفری رخ داده است باشیم.

وی خاطرنشان کرد: به ابتکار دادگستری کل استان و با استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و معتمدین کار گروه جهادی بخشایش در سال جاری در استان تشکیل شده و ضمن تلاش برای ترویج و تبیین فرهنگ صلح و سازش نسبت به حل و فصل موضوعات مهم با رویکرد مصالحه اقدام می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 623333 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟