دستگیری زن و شوهر شیطان صفت در رودسر

به گزارش رکنا، سرهنگ “سید جلال‌الدین جوانمردی” ، در این خصوص گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک زوج کلاهبردار از طریق نرم‌افزار رسیدساز جعلی آپ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی دو متهم این پرونده را شناسایی و با همکاری ماموران انتظامی پاسگاه واجارگاه آنها را دستگیر کردند افزود: متهمان با مشاهده شواهد و قرائن به بزه انتسابی خود معترف شدند.

دستگیری زوج کلاهبر در رودسر

وی تصریح کرد: متهمان به بهانه خرید اجناس به مغازه‌های مختلف در سطح استان مراجعه و پس از خرید عنوان می‌کرند که پول نقد و کارت عابر بانک همراه ندارند و با دریافت شماره کارت عابر بانک مالک مغازه از طریق گوشی موبایل و استفاده از نرم‌‌افزار رسیدساز جعلی آپ، فروشنده را متقاعد می‌کردند که وجه به حساب آنها واریز شده است.

سرهنگ جوانمردی اظهار داشت: تاکنون ۳۵ شاکی از شهرستان‌های رودسر، لنگرود، لاهیجان و املش در این خصوص شناسایی شده‌ است.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در پایان با اشاره به اینکه متهمان ۲۷ و ۲۹ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و این پرونده همچنان در جریان است از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 622938 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟