این 7 مرد تهرانی سکه های طلای یک گرمی را ارزان می فروختند / پشت پرده عجیب

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند ضرب و توزیع سکه‌های تقلبی طلا در شهرستان ملارد و کشف ۹۰ عدد سکه تقلبی خبر داد.

سردار کیوان ظهیری گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش تعدادی سکه یک گرمی تقلبی توسط ۲ مرد جوان در منطقه سرآسیاب، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، فروشندگان سکه‌ها را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند و آن‌ها را حین فروش سکه‌های تقلبی دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از متهمان ۳۱ قطعه سکه طلا یک گرمی تقلبی کشف شد، گفت: متهمان در تحقیقات پلیسی به فعالیت باندی در خصوص ضرب و توزیع سکه طلا تقلبی در سطح استان تهران و البرز اعتراف کردند.

انهدام باند ضرب و توزیع سکه‌های تقلبی طلا در تهران

سردار ظهیری خاطرنشان کرد: پس از اعترافات متهمان، ماموران به کارگاه ضرب سکه‌های طلا تقلبی اعزام و در عملیاتی ضربتی ۵ متهم دیگر را دستگیر کردند؛ در بازرسی از محل ۹۰ قطعه سکه یک گرمی طلا تقلبی کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در خاتمه گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 622814 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟