داماد شب حجله به زندان افتاد / در زنجان رخ داد

داماد زنجانی در مراسم عروسی اش بازداشت شد و با تعهد 4 ساعت بعد آزاد شد.
فرماندار سلطانیه از بازداشت ۴ ساعته یک داماد در یکی از روستاهای شهرستان به دلیل برگزاری مراسم جشن عروسی در بحران کرونا و آزادی وی پس از اخذ تعهد، خبر داد.
به گزارش رکنا ، حسین رحمانی‌هزاررود، با بیان اینکه با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا و به جهت پیشگیری بیشتر این ویروس کشنده، برگزاری هرگونه تجمع و مجالس عروسی و عزا تا اطلاع ثانوی در این شهرستان ممنوع است، افزود: در صورت برگزاری مجلس، با برگزارکنندگان جلسات به جرم تهدید علیه سلامت جامعه طبق قانون برخورد خواهد شد.

وی از بازداشت ۴ ساعته دامادی در یکی از روستاهای شهرستان به دلیل برگزاری مراسم جشن عروسی در بحران کرونا و آزادی وی پس از اخذ تعهد خبر داد و گفت: این داماد به علت سرپیچی و بی‌توجهی به توصیه‌های ستاد مقابله با کرونا و برگزاری مراسم جشن عروسی، بر اساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی طبق دستور مقام قضایی دستگیر و روانه بازداشتگاه شد.

فرماندار سلطانیه، با اشاره به اینکه سرعت انتشار و انتقال ویروس کرونا، ۱۰ برابر شده است و باید این وضعیت نگران‌کننده را به نحوی مدیریت کرد که به بحران و فاجعه انسانی تبدیل نشود، افزود: از مردم شهرستان سلطانیه درخواست داریم از برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزا خودداری کرده و از حضور در این مراسم‌ها به منظور حفظ سلامتی خود و جامعه خودداری کنند.

رحمانی هزاررود مراسم‌های ختم و عروسی را از مهم‌ترین عوامل انتقال ویروس کرونا دانست و اظهار کرد: هرگونه غفلت در زمینه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تبعات سنگین در پی خواهد داشت؛ اینرو با برگزارکنندگان مراسم ختم و عروسی برخورد قاطع می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 622041 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟