قتل فجیع پسر معلول توسط پدر سنگدل/قاتل سکوت خود را شکست

به گزارش خبرگزاری رکنا، تحقیقات پلیس نشان داده است پدر مقتول، قصد قتل پسرش را نداشت ، در صورتی که پدر فقط می خواست پسرش را تنبیه کند.

متهم افزود: همسرم مرا به تازگی به دلیل مشکلات نگهداری و مراقبت از فرزندم که دچار معلولیت جسمی بود من را ترک کرد و من نیز به دلیل شرایط کاریم نمیتوانستم شبانه روز از فرزندم مراقبت کنم، از همین رو به خاطر فشار فکری که داشتم، پسر معلولم را مقصر ترک کردن همسرم از خانه دانستم و فقط خواستم با ضرب سیلی او را تنبیه کنم که با ضربه من به زمین خورده و جان خود را از دست داد.

متهم در آغاز تحقیقات منکر این واقعه شد و ادعا کرد که پسرش به دلیل شرایط سلامتی اش، روی زمین افتاده که منجر به مرگ وی شده است و وقتی دادسرا حکم کالبد شکافی کودک را صادر کرد، مشخص شد که نشانه هایی از ضرب و شتم بر روی بدن مقتول وجود دارد. پدر متهم به ضرب و شتم پسرش در شهر نصر گفت که او متاهل است و 3 فرزند از جمله مقتول دارد و فرزند مقتول او از کودکی از ناتوانی ذهنی رنج می برده است.

متهم افزود: در دوره اخیر ، طی اختلافاتی که بین او و همسرش اتفاق افتاد ، همسرش خانه را ترک و دو فرزند خود را با خود برد و به خانه پدرش رفت ولی کودک معلولش را در خانه رها کرد.متهم افزود پسرش را در آپارتمان تنها می گذارد تا هر روز سر کار برود و مایحتاج مورد نیاز فرزندش را تهیه کند.

متهم افزود: همسایگانش از فریادهای مداوم پسرش از او شکایت داشتند که باعث شد وی با سیلی زدن به صورت او سعی کند او را تنبیه کند و سپس فرزندش از ضرب سیلی پدرش روی زمین افتاده و جان خود را از دست داد.دادستان شهر نصر دستور بازداشت متهم را به مدت 4 روز تا زمان رسیدگی به تحقیقات داد. آغاز این کار زمانی بود که اداره پلیس شهر نصر اطلاعیه ای در مورد مرگ یک کودک 15 ساله در داخل آپارتمان وی دریافت کرد و کارآگاهان به محل حادثه منتقل شدند و و تحقیقات پلیس نشان داد که مقتول کودک معلول ذهنی بوده است. پدرش او را مورد ضرب و شتم قرار داد تا پسرش را تنبیه کند ولی پسرش درگذشت و پدر کودک، دستگیر و برای آغاز تحقیقات به دادسرای اول شهرستان نصر ارجاع شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621388 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟