دسیسه شیطانی بهروز به دختر همسر موقتش / فریبا مسافر ترکیه بود

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، عقربه ها ساعت یک ظهر چهارشنبه 30 مهر امسال را نشان می داد، زن جوانی در حالیکه از درد به سختی راه می رفت آرام آرام به سمت سرویس بهداشتی فرودگاه امام خمینی (ره) می رفت و رنگ پریده و دست روی شکم و راه رفتن های به کندی این زن کافی بود تا پلیس به رفتارهای او شک کنند و به تعقیب زن جان که فریبا نام دارد رفتند.

ماموران وقتی به نزدیکی سرویس بهداشتی فرودگاه امام خمینی (ره) رسیدند مشاهده کردند که زن جوان روی زمین افتاده است، ماموران خود را به بالای سر زن جوان رساندند، فریبا که به سختی حرف می زد ادعا کرد که مرد جوانی به نام بهروز که تا چند لحظه قبل همراهم بود از من خواست تا با بلعیدن 150 گرم هروئین، این مواد را به کشور ترکیه انتقال دهم که به این روز افتادم.

دستگیری قاچاقچی حرفه ای در فرودگاه امام خمینی (ره)

خیلی زود تیم های امدادی به محل اعزام شده و فریبا توسط تیم پزشکی اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و در ادامه ماموران با اطلاعاتی که از فریبا به دست آورده بودند به سراغ دوربین های مداربسته فرودگاه و گیت پرواز رفتند و توانستند تصویر بهروز را به دست آورند و تصویر بهروز در اختیار ماموران پلیس فرودگاه قرار گرفت و بهروز که قصد خروج از فرودگاه را داشت دستگیر کردند.بهروز ابتدا خود را بیگناه می دانست و ادعا می کرد فریبا را نمی شناسد اما وقتی در برابر تصاویرش در کنار فریبا و اطلاعات به دست آمده از زن جوان قرار گرفت به ناچار به استخدام قاچاق بر اعتراف کرد.فریبا روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت و در ادامه تحقیقات دختر فریبا که از مرگ مادرش با اطلاع شده بود به پلیس گفت: بهروز شوهر صیغه ای مادرم است ومادرم در کار قاچاق مواد مخدر نبوده و بهروز دروغ می گوید.

همین کافی تا با اعترافات بهروز مبنی بر استخدام قاچاق بر بازپرس احسان زمانی از شعبه 6 دادسرای امورجنایی تهران، بهروز به اتهام تسبیب در قتل عمد در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرارگیرد.

استخدام قاچاق بر به ترکیه

بهروز که در کشور ترکیه زندگی می کند ادعا می کند وقتی دید می تواند با فروش مواد مخدر در ترکیه می تواند پول خوبی به جیب بزند قدام به استخدام قاچاق بر کرده است.

چطور به فکر قاچاق مواد مخدر افتادی؟

سالهاست که در کشور ترکیه زندگی می کنم ، تفاوت قیمتی زیادی بین مواد مخدر در ترکیه و ایران است به همین خاطر تصمیم به قاچاق مواد مخدر از ایران به ترکیه گرفتم.

با فریبا چطور آشنا شدی؟

2 سال قبل به یکی از دوستانم که در ایران کار عکاسی می کند پیشنهاد دادم افرادی که به دنبال کار هستند و می توانند برای من با بلع و انباری قاچاق مواد کنند را به من معرفی کند و فریبا که از دوستان عکاس بود و از همسرش جدا شده و با دخترش زندگی می کرد و نیاز به پول داشت را به من معرفی کردند که او نیز پذیرفت.

برای هر ماموریتی که فریبا داشت چقدر پول می گرفت؟

فریبا برای بلع و انباری 100 تا 150 گرم مواد مخدر هروئین 15 تا 20 میلیون تومان پول می گرفت و وقتی فریبا این پیشنهاد را شنید پذیرفت.

فریبا چند بار به ترکیه رفت؟

4 بار و این پنجمین بار بود که این اتفاق افتاد.

چرا به ایران آمدی؟

برای کار به ایران آمده بودم، شب قبل در خانه فریبا بودم و آن شب کمی در خانه فریبا مواد کشیدم و صبح همراه فریبا به فرودگاه رفتم که در آنجا دیدم فریبا حالش بد شده و گفت که به سرویس بهداشتی می رود که از دور او را زیر نظر داشت و وقتی دیدم پلیس به او شک کرده در گوشه ای مخفی شدم تا اینکه فریبا را به بیمارستان منتقل کردند.

بنا بر این گزارش، تحقیقات درزمینه استخدام قاچاق بر از سوی بهروز برای انتقال مواد به شیوه بلعیدن یا انباری مواد مخدر ادامه دارد و پرونده متهم از نظر رسیدگی به مواد مخدر به دادگاه عمومی و انقلاب ارجاع داده خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620486 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟