جزئیات پرونده بچه زن کارتن خواب در اصفهان / هویت نوزاد بی جان و مادرش نامعلوم

به گزارش رکنا، سرپرست اداره‌کل بهزیستی استان اصفهان گفت: هویت نوزاد بی‌جان رها شده و همچنین مادر وی برای ما مشخص نشده است.

ولی‌الله نصر اصفهانی در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع کودک رها شده در حومه شهر اصفهان اظهار داشت: براساس گزارشی که صبح امروز به دست همکاران ما در سازمان بهزیستی رسید، متاسفانه بر اساس گزارشات مردمی و همچنین عکسی منتشر شده متوجه شدیم که پنجشنبه هفته گذشته نوزادی در حومه شهر اصفهان رها شده و توسط نیروی انتظامی به پزشک قانونی منتقل شده است.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام این خبر، تیم کارشناسی خود را برای بررسی صحت و سقم این موضوع به کار گرفتیم و هم اکنون در حال پیگیری از پزشک قانونی و نیروی انتظامی هستیم.

سرپرست اداره‌کل بهزیستی استان اصفهان پیرامون پایگاه‌های خدماتی و اجتماعی در مناطق حاشیه‌نشین تصریح کرد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با استانداری‌ها، شهرداری‌ها و شورای شهرها، در مناطق حاشیه‌نشین استان‌ها و شهرهای خود دارای پایگاه‌های خدماتی و اجتماعی هستیم و این در حالی است که از پایگاه خدماتی و اجتماعی منطقه حادثه نیز خواستار تحقیق میدانی و بررسی همه جانبه این موضوع شدیم.

وی افزود: در حال حاضر هویت نوزاد بی‌جان رها شده و همچنین مادر وی برای ما مشخص نشده است، به گونه‌ای که به محض به دست آوردن اطلاعاتی پیرامون چگونگی رها شدن این کودک در حومه شهر از طریق مراجع قضایی و انتظامی موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

نصر اصفهانی درباره نتایج به دست آمده از این موضوع بیان کرد: تا بدین لحظه درگیر استعلام‌های لازم پیرامون اطلاع از این موضوع هستیم تا بتوانیم درکوتاه‌ترین زمان ممکن صحت و سقم این موضوع را به دست آوریم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 619756 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟