جزئیات کتک خوردن دختر آبادانی و بازداشت مامور حراست + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 16.23M | مدت زمان ویدیو: 00:02:01

دختر آبادانی در تشریح ماجرای درگیری خانوادگی در منطقه بریم آبادان گفت:کاتر را برای دفاع از خودم به همراه دارم.

به گزارش  رکنا ، ماجرای درگیری خانوادگی در منطقه بریم آبادان از آنجا شروع شد که دختری جوان به قصد تسویه حساب شخصی به یکی از منازل واقع در منطقه شرکتی نشین بریم مراجعه و با اهالی منزل درگیر می شود.

در نهایت با کشیده شدن این اختلافات و درگیری ها به بیرون از منزل و تهیه تصاویری از صحنه حادثه به انتشار آن سرعت می بخشد و موجب می شود هر چشمی از دیدگاه خود به موضوع نگاه کند تا جایی که به موضوع روز رسانه های بیگانه نیز تبدیل می شود.

ماجرای درگیری دختر آبادانی از زبان خودش

دختر جوان طرف دعوا می گوید: من برای طرح مسئله شخصی به این خانه مراجعه کردم و از پسر خانواده خواستم پدرش را صدا کند که خانواده طرف مقابل ابتدا به من حمله ور شدند و من به سرعت به سمت خیابان دویدم و جلوی اولین ماشین را گرفتم اما آنها با فریادهای اینکه من دزدم خودرو را متوقف کردند و من هم از سوی راننده خودرو و هم از سوی خانواده مذکور مورد ضرب و شتم قرار گرفتم و با کاتری که به قصد دفاع از خودم به همراه دارم بر روی دست پسر خانواده کشیدم.

او همچنین اشاره می کند که زیر نظر پزشک اعصاب و روان در حال درمان است و لحظه ورود به منزل صاحب خانه به شدت عصبانی بوده است.

دختر  جوان آبادانی همچنین تاکید می کند: مردم به شایعات توجه نکنند این موضوع به رسانه های خارجی ارتباطی ندارد و من کارم را قانونی پیگیری خواهم کرد.

ماجرای کتک خوردن دختر آبادانی از زبان صاحب خانه و اهالی منزل

اما خانواده طرف دعوا ماجرا را این گونه روایت می کنند: این خانم جوان با مراجعه به منزل آنها ابتدا پسر خانواده را با شی ء تیزی مثل تیزبر تهدید کرده و راه را برای ورود به خانه باز کرده است ،سپس دختر خانواده را مورد تهدید قرار داده و در این بین طلب پول، طلا و دلار کرده است.
بعد از اینکه پسر خانواده برای دفاع از خواهر کوچکترش اقدام می کند با ضربه تیزبر خانم مورد نظر از ناحیه دست زخمی و دچار خونریزی می شود.
مادر خانواده با اشاره به اینکه خانه ما دو در دارد و فرزندانم از در دوم از خانه خارج شدند مدعی می شود: دختر مهاجم بعد از کش و قوس فراوان در خانه و جراحت اهالی خانه با شوکر برقی و همچنین تهدید به آتش زدن آنها با تینر از خانه خارج می شود و سوار اولین خودروی موجود در خیابان می شود که با سر و صدای خانواده اش مبنی بر اینکه این خانم سارق است‎،راننده با آنان همکاری می کند و خانم جوان مورد نظر را تحویل می دهد.

ماجرای کتک خوردن دختر آبادانی  از زبان نیروهای حراست پالایشگاه نفت آبادان

نیروهای حراست شرکت نفت نیز که در صحنه حاضر بودند می گویند:با اطلاع از مشکل پیش آمده در منطقه به محل درگیری مراجعه کردیم و طبق ادعای خانواده ابتدا فکر می کردیم که سارق مسلح به این منزل ورود کرده و آنها دنبال سارق می گردند، بی خبر از آنکه دعوا بین زن جوان و اهالی خانه شکل گرفته است.
نیروهای حراست اضافه می‌کنند: بعد از اینکه متوجه شدیم سارق مورد نظر همین زن جوان است و با توجه به این که اهالی خانه سارق را مسلح معرفی می‌کنند و به این دلیل که نیروی زن همراهمان نبوده مجبور شدیم با استفاده از باتوم خانم را تفتیش بدنی کنیم.
نیروهای حراست همکار خود را که اکنون در زندان به سر می برد بی گناه معرفی می کنند و رفتار او را اقدامی برای تفتیش بدنی زن جوان قلمداد می کنند.
حکم دادستان آبادان برای افراد حاضر در این درگیری:
حمید مرانی پور دادستان آبادان از دستگیری یکی از نیروهای حراست پالایشگاه آبادان که در این درگیری برخورد ناشایست و خشن از خود نشان داد خبر می دهدو می گوید :او هم اکنون راهی زندان شده است و بدون شک با وی برخورد قاطع خواهد شد.
او افزود: برای طرفین دعوای خانوادگی که در یکی از محله های آبادان اتفاق افتاد و در فضای مجازی در حال همرسانی است قرار قانونی صادر شد.
دادستان آبادان گفت: جرم خانم مهاجم در ایراد جرح عمدی رسیدگی خواهد شد اما با توجه به شدت جراحاتی که خانم بر سر و صورت داشت برای مداوا تحویل خانواده شده است.
مرانی پور گفت: برای دو خانم طرف دعوا نیز که از اهالی منزل بودند به واسطه ضرب و جرحِ منجر به جراحات، قرار قانونی صادر شده اما با قرار وثیقه آزاد هستند.
دادستان آبادان همچنین گفت: رسانه های معاند و فعالان مغرض مجازی نمی توانند از یک اختلاف خانوادگی بر علیه امنیت و آرامش روانی جامعه بهره برداری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

مامور حراست آبادان بازداشت

کدخبر: 619317 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟