دستور دادستان کل کشور ‌‌برای پیگیری ‌فوری ضرب‌ وشتم زن جوان در آبادان + فیلم
حجم ویدیو: 7.50M | مدت زمان ویدیو: 00:01:08

به گزارش رکنا ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در تماس تلفنی با ‌دادستان مرکز استان خوزستان‌، دستور پیگیری‌ فوری ‌ضرب‌ و شتم زن جوان در ‌شهر آبادان را صادر کرد.

براساس این گزارش، دادستان کل کشور پس از مشاهد فیلم منتشر شده در فضای مجازی از ضرب و شتم یک زن جوان در آبادان، در تماسی تلفنی ‌با ‌دادستان مرکز استان خوزستان‌، دستور پیگیری‌ فوری ‌‌را صادر کرد و گفت: نتیجه سریعا جهت پیگیری بعد به دادستانی اعلام شود.

1399080120534282821491644

بازداشت مامور حراست بخاطر لمس بدن زن جوان! / در آبادان رخ داد + فیلم و عکس

دادستان کل کشور همچنین ‌دستورات لازم مبنی بر رسیدگی توام با سرعت و قاطعیت لازم و در چارچوب قانون در پیگیری این پرونده را صادر کرده‌اند.

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آبادان نیز بلافاصله پس از انتشار این کلیپ اعلام کرد:‌ اختلاف شخصی با صاحبخانه علت درگیری در "بریم" آبادان بوده است؛ همچنین مأمور خاطی حراست فیزیکی پالایشگاه دستگیر شد.

‌امیرسام کمایی‌ افزود: در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحبخانه اختلاف شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و مأموران حراست منطقه دستگیر و تحویل مأموران کلانتری شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 619211 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟