چاقو سینه زن تهرانی را شکافت / پلیس این معما را فاش می کند

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 4 بامداد دوشنبه 28 مهر امسال ماموران پلیس تهران در تماس مسئولان یکی از بیمارستان ها در جریان مرگ خونین زن جوانی قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که زن جوان ساعت 2 بامداد با توجه به ضربه چاقویی که از ناحیه سینه هدف قرار گرفته بود به بیمارستان منتقل و پس از 2 ساعت روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفته است.

مرگ مرموز زن جوان

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس ویژه قتل برای تحقیقات وارد عمل شدند و در گام نخست کارآگاهان به سراغ شوهر و فرزندان این زن 45 ساله رفتند.

خانواده این زن در تحقیقات عنوان کردند که مادر خانواده دچار بیماری افسردگی شدید بوده و همیشه قرص افسردگی می خورده است تا اینکه ساعت 2 بامداد با چاقو دست به خودکشی زد که او را به بیمارستان منتقل کردیم.

بنا بر این گزارش، بازپرس ویژه قتل در این مرحله دستور داد جسد به پزشکی قانونی منتقل شود تا بررسی شود که ضربات چاقو خودزنی بوده یا خودکشی، تحقیقات تکمیلی در این پرونده مرموز ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 617914 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟