مرگ دردناک6 کودک آبادانی در آبان ماه / سرنوشت های تکاندهنده

به گزارش رکنا، مادر اظهار میدارد درحیاط منزل مشغول درست کردن رب گوجه بودیم که 2 کودک در گوشه حیاط مشغول بازی بودند وقتی دیگ رب گوجه را از روی اجاق به زمین انتقال دادیم تاکمی خنک شود درش را نگذاشتیم و به بچه ها توصیه کردیم سمت دیگ نیایند پدر با خالی کردن تشت آب باعث میشود کودک از ترس ریختن اب روی پاهایش عقب عقب رفته و با پشت داخل دیگ بیافتد که سریع توسط پدر و مادر از دیگ رب گوجه خارج میشود سریع به بیمارستان شهید برده میشود . چندساعتی در بیمارستان بودند و از آنجا به بیمارستان سوانح سوختگی اعزام میشود مدت 4 روز بستری میشود و با تشخیص عفونت و سوختگی شدیدفوت میشود .

مرگ دردناک یک کودک 3 ساله در ماشین

کودک 3 ساله درساعت 20 شب که همه ی خانواده درحال استراحت بودن برای بازی وارد ماشین پدر که درحیاط بوده می شود.در روی کودک بسته میشود و کودک نتوانسته در را بازکند تاساعت 23 درون ماشین بوده که دچار خفگی میشود.

مرگ کودک 3 ساله آبادانی در رودخانه

کودکان در کنار نهر نزدیک خانه مشغول بازی بوده اند که یه یونولیت بزرگ ( چوب پنبه) را در نهر قرار داده و هر دو روی آن مینشینند که با بالا آمدن آب کودک سه ساله تعادل خود را از دست میدهد و در آب می افتد و به دنبال آن کودک بزرگتر هم در آب می افتد.بعد از باخبرشدن خانواده ( به گفته مادر بعد از چند دقیقه) پدر بزرگ بچه ها اول کودک بزرگتر را طی 3 یا 4 دقیقه از آب خارج کرده ولی جسد بیجان کودک سه ساله بعد از سه ساعت در محلی بالاتر از محل غرق شدن از آب خارج میشود. علیرغم تلاش در بیمارستان برای احیا کودکان متاسفانه هر دو کودک فوت می شوند.

مرگ دلخراش یک کودک در حمام / مادر در حمام چه دید؟

ساعت 11.30 صبح مادر در حمام مشغول شستن لباس بوده و کودک در کنارش مشغول بازی بوده .بعد از شستن لباس ها مادر جهت پهن کردن لباس به حیاط میرود در حین پهن کردن متوجه میشود که صدای کودک را نمیشنود سریعا به حمام میرود و کودک را درحالی که سرش داخل سطل و پاهایش بالا است میبیند کودک را از سطل خارج و به همراه پدربزرگ و مادربزرگ برای احیا کودک سعی میکنند و کودک را سریعا به بیمارستان می رساند در بیمارستان هم کودک احیا میشود ولی متاسفانه فوت میکند.

مرگ عجیب کودک 2 ساله در آبادان

مادر برای مراقبت از مادر خود به بیمارستان می رود.و کودک دو ساله خود را نزد خواهر خود خاله کودک میبرد که در نبود خود از کودک نگهداری کند . ساعت 4 بعد از ظهر حیدر دچار تشنج و مشکل تنغسی میشود .

کودک توسط خاله به بیمارستان طالقانی برده میشود بلافاصله توسط پزشک ویزیت میشود به گفته مادر پزشک حال کودک را وخیم گزارش میدهد و دستور اعزام به ابوذر را میدهد ( کودک در کما بوده ) کودک به علت مسمومیت با دارو فوت میکند.

(خاله کودک بعد از برگشت به منزل متوجه یک ورق کامل قرص خورده شده توسط کودک میشود.

افتادن کمدروی روی یک کودک موجب مرگ او شد

ساعت 11 شب در منزل کودکان مشغول بازی بوده اند ( والدین حضور داشتند) که در اثر ضربه به کمد ( کمد خالی بوده ) باعث افتادن کمد روی سر کودک 2. ساله میشود . خانواده کودک را سریعا به بیمارستان میبرند ولی متاسفانه در اثر شدت ضربه کودک فوت میکند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

واحد بهداشت خانواده مرکز بهداشت ابادان گزارش داد.

کدخبر: 611553 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟