کیمیا علیزاده طلاق می گیرد ! / افشاگری از وجود یک زن در زندگی اش + عکس

کیمیا علیزاده درباره عامل مهاجرت خود به هلند و ردپای یک زن فاسد به نام شهین و شوهر خودش حامد حرف های تکان دهنده ای زد. کیمیا علیزاده زنوزی در نوزدهمین روز از چهارمین ماه سال 1377 در کرج به دنیا آمد. خانواده کیمیا علیزاده اصالتا آذری هستند.

کیمیا علیزاده علت مهاجرتش مشخص شد

به گزارش رکنا، مهاجرت کیمیا علیزاده تنها بانوی مدال‌آور ایران در تاریخ المپیک باعث بهت و حیرت تمامی علاقه‌مندان به ورزش شد. کیمیا علیزاده قهرمان تکواندوی ایران که مدال برنز المپیک، نشان‌های نقره و برنز رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان و مدال طلای نوجوانان جهان در کارنامه او دیده می‌شود تصمیم به ترک زادگاهش گرفت کیمیا علیزاده که به دلیل مصدومیت فرصت پرچم‌داری کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا را از دست داده بود، به همین دلیل نتوانست در تورنمنت‌های انتخابی المپیک 2020 توکیو شرکت کند. او موفق نشد در دیدارهای انتخابی تیم ملی تکواندو حضور پیدا کند و در تمام این مدت در کمپ‌های تمرینی و کلینیک‌های درمانی در خارج از کشور شرکت می‌کرد اما هر بار به ایران بازمی‌گشت. آخرین بار کیمیای تکواندو ایران به هلند رفت و این بار زمان بازگشت او طولانی شد تا اینکه خبر مهاجرت او به میان آمد.

کیمیا علیزاده

تایید مهاجرت و سردرگمی در علت مهاجرت کیمیا علیزاده

تردیدها درباره بازگشت کیمیا وجود داشت اما او با انتشار نامه‌ای سرگشاده، رسماً خبر مهاجرتش از ایران را تأیید کرد. جملاتی که از سوی علیزاده به میان آمد بسیار عجیب و دور از انتظار بود. او از بی‌مهری مسئولان و عدم توجه سخن به میان آورد تا بسیاری از کسانی که می‌خواستند به‌نوعی رفتن او از ایران را مورد توجیه قرار دهند به این موضوع اذعان داشته باشند که اظهارات علیزاده ناعادلانه و غیرمنصفانه بوده است.

کیمیا علیزاده

بیانیه‌ای که منتسب به کیمیا علیزاده بود از سوی بسیاری کارشناسان خارج از ادبیات این ملی‌پوش تکواندوی ایران تفسیر شد و اقوام و آشنایان علیزاده معتقد بودند او توانایی ندارد چنین جملاتی را تنظیم کند. آن‌ها بر این باور بودند که این متن توسط شخص دیگری تنظیم و در اختیار علیزاده قرار داده شده است و بیشتر نگاه‌ها به حامد معدنچی والیبالیست پیشین تیم ملی و شوهر کیمیا معطوف شد.

گفتگوی تلفنی با کیمیا علی زاده

در این میان یکی از بستگان نزدیک کیمیا علیزاده در گفتگوی تلفنی که با واتساپ با او داشته است از او می‌پرسد علت مهاجرتش چه بوده و چرا کاری کرده که عامل ناراحتی دوستان گشته و دشمن‌شاد شده است؟

ردپای حامد معدنچی همسر کیمیا علیزاده در علت مهاجرت کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده در پاسخ به این فامیل نزدیکش گفته: «من در راهی رفته‌ام که دیگر بازگشت ندارد. چند ماه است که شوهرم مدام موضوع رفتن را مطرح می‌کرد و می‌گفت آینده حرفه‌ای من در خارج ایران درخشان‌تر است. او من رو ابزاری برای خودش می‌داند و با چند نفر در هلند و کانادا صحبت کرده تا برنامه‌ریزی فعالیت‌های ورزشی من و حمایت مالی ما را انجام بدهند. متن بیانیه من رو هم شوهرم به من داد تا منتشر کنم و می‌دانم کار افرادی است که می‌خواهند کارهای مهاجرت من را انجام دهند. اگر من نتوانم اینجا موفق شوم قطعاً متارکه می‌کنم و همه چیز را به مردم خواهم گفت. چون شوهرم من را مجبور به ترک ایران کرده و حالا می‌فهمم هدف از نزدیک شدن و ازدواج با من ساختن آینده‌ خودش بوده است! من نه اینکه الان پشیمان هستم ولی اگر نتوانم موفق شوم حتماً به‌جای پشیمانی خودم شوهرم را پشیمان می‌کنم.»

کیمیا علیزاده

کیمیا در ادامه این صحبت از زنی فاسد و ثروتمند بنام شهین نام می‌برد که از او در قبال پرداخت پول خواسته بود در انتخابات اسفند ۹۸ از لیست انتخاباتی که معرفی می‌کند دفاع کند. شهین گفته ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌کند و نیز گفته سال ۹۴ مبلغ ۵۰ میلیون به مهناز افشار برای حمایت از یک لیست دیگر پرداخت کرده بود!! نکته جالب اینجاست که شهین دست روی هر کدام از سلبریتی‌ها می‌گذارد، پس از مدتی به خارج از ایران یا فرار می‌کنند یا پناهنده می‌شوند.

راه بازگشت کیمیا علیزاده به کشور !

عکس های بی حجاب کیمیا علیزاده و رفتار عجیب و غربیش!

جای تردید نیست که کیمیا علیزاده فریب خورده و برای بازگشت به ایران مردد است. ندامت کیمیا در صحبت‌هایی که داشته مشخص است و او هنوز فرصت بازگشت را به ایران دارد. بهتر است علیزاده قبل از آنکه دیر شود و وجهه اجتماعی‌اش را نزد مردم ایران بیش از این از دست بدهد، به میهن بازگردد چون جلای وطن آینده تاریکی برای این قهرمان تکواندو به همراه خواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 610643 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟