زن تهرانی خواب بود که سایه مرد غریبه را بالای سرش دید / هیس فریاد نزن !

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت گفت : ساعت 4 بامداد یکم تیرماه از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 یک فقره سرقت به عنف منزل در آدرس خیابان 17 شهریور جنوبی به کلانتری 159 بی سیم اعلام شد و سریعا ماموران گشتی در محل وقوع جرم حاضر می شوند .

سرقت از زن تنها در خانه اش

این مقام انتظامی در ادامه افزود: پس از حضور ماموران سمانه به عنوان شاکی اظهار می دارد : یک نفر جوان لاغر اندام 30 ساله وارد خانه شده، درحالی که خواهر ، پدر و مادرم در طبقه پایین خواب بودند سارق تعداد چهار دستگاه گوشی تلفن همراه آنها را سرقت و به طبقه بالا که من به تنهایی آنجا خواب بودم آمده و در حال جستجو از داخل کیف زنانه من بود که بیدار شدم و با تهدید از من خواست صحبت نکنم و طلاجات خود را به او بدهم و گردنبند و دستبند وگوشواره را به ارزش 30 میلیون تومان را سرقت و از محل فرار کرد .

سرهنگ کنجوریان گفت : با گزارش شاکی پرونده اولیه در کلانتری تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد که با ارجاع آن به دایره مبارزه با سرقت های خاص پایگاه ششم تیمی از کارآگاهان به محل وقوع جرم مراجعه و به دست می آوردند که در نزدیکی محل سرقت خانه ای است که پاتوق و محل رفت آمد افراد معتاد و خلافکار می باشد که در نیمه های شب رفت آمد مشکوکی دارند .

دستگیری نعیم

این مقام انتظامی با بیان اینکه کار اگاهان در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی متوجه می شوند فردی که تطابق زیادی با مشخصات اعلامی از طرف شاکی دارد در منزل مورد نظر رفت و آمد دارد، بیان داشت : هویت مظنون به نام نعیم ، فاقد سابقه کیفری و فردی معتاد بود شناسایی و با هماهنگی های قضائی متهم درمخفیگاهش در یک عملیات پلیسی دستگیر می شود .

وی تصریح کرد: با انتقال نعیم به پلیس آگاهی منکر جرم سرقت می شود که با توجه به ادله بدست آمده از صحنه سرقت و در مواجهه حضوری با شاکی مورد شناسایی قرار می گیرد .

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت : با شناسایی نعیم، متهم با صدور قرار تامین مناسب برای تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 609240 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟