قتل در یک کارواش تهران / سامان در دفاع از خود پیمان را کشت + عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از دو سال قبل به دنبال وقوع درگیری خونین در کارواشی در سعادت آباد آغاز شد. شواهد نشان می‌داد درگیری میان یکی از کارگران کارواش و یکی از مشتریها به خون کشیده شده و در این میان مشتری 30 ساله به نام پیمان در خون غلتیده است . ماموران پلیس به کارواش موردنظر رفتند و به تحقیق پرداختند .در این میان خبر رسید پیمان در راه انتقال به بیمارستان جان سپرده است .

کارگر 27 ساله کارواش به نام سامان که همانجا تسلیم پلیس شده بود به درگیری خونین اعتراف کرد .

اعتراف به قتل ناخواسته در کارواش

وی گفت: باور کنید پیمان به من حمله ور شد و من برای دفاع از خودم به ناچار چاقو را از او گرفتم و ضربه ای به شکم او زدم تا خلاص شوم و بتوانم فرار کنم. اما قصد کشتن او را نداشتم. به همین خاطر هم بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم و تا رسیدن ماموران پلیس منتظر ماندم.

شاهدان نیز حرفهای سامان را تایید کردند و گفتند : پیمان به سمت سامان حمله ور شد و به رویش چاقو کشید.

با افشای این ماجرا متهم به بازسازی صحنه جرم پرداخت و در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد .این در حالی بود که اولیای دم در دادگاه حضور نداشتند.

درگیری خونین موجب قتل در کارواش

وقتی متهم در جایگاه ویژه ایستاد گفت : من پیمان را از قبل می شناختم .او برادر شوهر خواهرم بود و چندین سابقه سرقت داشت . آخرین بار وقتی به کارواش آمده بود موبایل مرا دزدید. من بعد از رفتن او متوجه این ماجرا شدم. حتی این موضوع را به برادرش گفتم و از او کمک خواستم اما با بی اعتنایی جوابم را داد.

وی ادامه داد : چند روز بعد پیمان خودش با من تماس گرفت و بار دیگر به کارواش آمد .وقتی موضوع سرقت گوشی همراهم را با او مطرح کرد. من عصبانی شد و به سمت من حمله کرد .او به رویم چاقو کشید و می‌خواست مرا بزند که فرار کردم .

این متهم گفت: من می خواستم از کارواش خارج شوم اما گوشه‌ای از کارواش گرفتار شدم و هیچ راه فراری نداشتم.پیمان می خواست با چاقو مرا بزند که برای دفاع از خودم در یک لحظه چاقو را از او گرفتم و ضربه ای به شکم او زدم. من اگر چاقو را از او نگرفته بودم حتماً در این ماجرا کشته می شدم.

سامان در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت :باور کنید قصد کشتن پیمان را نداشتم. من ترسیده بودم و برای نجات خودم چاقو رو از دستش گرفتم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده و گفته شاهدان ،سامان را به خاطر دفاع مشروع افراطی به پرداخت دیه محکوم کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 607728 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟