دفاعیات راننده تاکسی در برابر ادعاهای وحشتناک دختر مسافر / آن شب در خیابان اسکندری تهران چه رخ داد؟

به گزارش رکنا،  سرهنگ " رامین پاشایی " معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا ، در تشریح این خبر اظهار داشت : با توجه به انتشار کلیپ " دزدیده شدن دختر جوان توسط یکی از رانندگان اینترنتی " در فضای مجازی و ادعاهای مطرح شده توسط دختر جوان که ساکن تهران بود مبنی بر اینکه " پس از ثبت سفارش به مقصد تعیین شده در طی مسیر توسط راننده مورد اذیت ، آزار و توهین قرار گرفته است " ، موضوع در دستور کار این پلیس جهت رسیدگی قرار گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد : در این خصوص با هماهنگی مقام قضایی راننده خاطی مورد شناسایی قرار گرفت و پس از احضار به پلیس فتا و تفهیم اتهامات وارده ، وی منکر هر گونه ارتکاب موارد اتهامی شد و گزارش شاکیه را کذب اعلام کرد و از دختر جوان با عنوان " نشر اکاذیب ، تهمت و افتراء " اعلام شکایت کرد.

وی ادامه داد : با توجه به طرح شکایت از طرف راننده مربوطه و نظر به مستندات موجود ، سیر مراحل قضایی ، فنی و انتظامی در خصوص پی گیری پرونده به منظور مشخص شدن کلیه زوایای واقعه ادعا شده از سوی طرفین ، در پلیس فتا تهران بزرگ در حال رسیدگی است.

دزدیده شدن دختر جوان توسط راننده تاکسی اینترنتی 

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا خبر داد: با بررسی کارشناسان پلیس فتا در این خصوص ، ظرف چند روز آینده اطلاع رسانی از جزییات این پرونده انجام خواهد شد .

این مقام انتظامی ، یکی از اولویت های اصلی شرکت تاکسیرانی اینترنتی که در کشور مشغول به فعالیت هستند را نظارت و پایش مستمر رانندگان تحت اختیارعنوان کرد و از هموطنان خواست : در صورت مواجهه با موارد مشابه و هر گونه تخلفات احتمالی موضوع را از طریق سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir و یا شماره تلفن 096380 جهت پیگیری به پلیس فتا گزارش دهند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 607606 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟