محاکمه قاتلان وحید مرادی هم اکنون پشت درهای بسته + عکس
حجم ویدیو: 7.38M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34

به گزارش اختصاصی رکنا، اوایل تیرماه سال 97 وحید مرادی،شرور معروف پایتخت در جریان درگیری در زندان رجایی شهر کرج به قتل رسید.وحید مرادی که یک متهم سابقه دار بود بار آخر به اتهام قتل دوست صمیمی اش بازداشت شده بود.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

دو ماه بعد از انتقال وحید مرادی به زندان،او در یک نزاع دسته جمعی در زندان رجایی شهر به قتل رسید.در حالی که یکی از زندانیان به نام سعید متهم به قتل وحید مرادی شناخته شد،هفده متهم دیگر هم به اتهام مشارکت در نزاع منجر به قتل بازداشت شدند.

با طی روال قانونی پرونده متهمان پای میز محاکمه رفتند.سعید در دفاع از خود گفت:«درگیری ما با وحید از زمان هواخوری زندان آغاز شد.وحید به ما می گفت شما باید تحت فرمان من باشید و بعد از هواخوری با قمه و آب جوش و روغن داغ به ما حمله کردند و درگیر شدیم.اما من ضربه ای به وحید نزدم.»

به این ترتیب متهم ردیف اول اتهام قتل عمد را قبول نکرد و دیگر متهمان پرونده هم از اتهام خود سرباز زدند و ادعا کردند برای خاتمه دادن به درگیری وارد نزاع شدند.حتی تعدادی ادعا کردند بعد از کشته شدن وحید برای انتقال جسد به گوشه ای از زندان سمت او رفتند.

قضات دادگاه بنا بر مستندات موجود در پرونده متهم ردیف اول را به قصاص محکوم کردند.

اما اعتراض جمعی از متهمان به رای صادر شده در خصوص اتهام وارد شده به آنها سبب شد پرونده بار دیگر برای رسیدگی به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شود.

جلسه محاکمه متهمان پرونده وحید مرادی صبح امروز در دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 606250 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟