عکس چهره باز اعدامی های امروز باند برمودا  / آزار شیطانی 36 زن و دختر در مشهد

به گزارش گروه حوادث رکنا، آن ها با اعضای دیگر باند زنان و دختران را به جنگل های گرگان می کشاندند که و پس از تجاوز وحشیانه قربانیان را در محله ها خلوت رها کرده و می گریختند.

تجاوز وحشیانه به زن جوان در برابر چشمان دخترش

 زن جوانی که شب بیست و پنجم آبان سال 92 از چنگ باند معروف به «برمودا» در مشهد گریخته و خود را به نیروهای انتظامی رسانده بود به ماموران گفت: به همراه فرزندم کنار خیابان منتظر تاکسی بودم که یک خودروی سواری مقابلم ترمز زد من هم وقتی دیدم زن جوانی در صندلی جلو نشسته است اطمینان یافتم که راننده جوان مسافرکش است به همین دلیل در حالی سوار آن خودرو شدم که دو جوان دیگر نیز در صندلی عقب نشسته بودند اما وقتی خودرو مسافتی را طی کرد ناگهان فردی که در صندلی عقب بود چاقویی را زیر گلویم گذاشت و با تهدید به مرگ سرم را زیر صندلی برد. این زن که دیگر گریه امانش نمی داد، در میان اشک های سرازیر شده اش افزود: آن ها مرا به بیابان بردند و در برابر چشمان گریان فرزندم به من تجاوز کردند و سپس اموالم را ربودند!

اعدام 2 برادر باند برمودا

با شکایت این زن جوان در مشهد و مشخصاتی که او از اعضای این باند مخوف داد، بلافاصله کارآگاهان با کسب مجوزهای قضایی به ردیابی خودروی مورد اشاره زن جوان پرداختند و دریافتند که خودروی مذکور به سمت شمال کشور در حرکت است. آن ها در حالی که مشخصات متهمان را به کلیه مراکز انتظامی اعلام کرده بودند در تعقیب خودرو به سوی استان گلستان حرکت کردند اما قبل از آن خودروی متهمان در منطقه تنگراه در کمین کارآگاهان پلیس آگاهی استان گلستان افتاد و دستبندهای قانون بر دستان چهار متهم این پرونده گره خورد!

اعدام 2 برادر باند برمودا

از طرف دیگر از مرداد ماه سال 92 شکایت‎ها و پرونده‎های متعددی مبنی بر سرقت به عنف از خانم‎ها و تجاوز در سطح استان گلستان به پلیس آگاهی استان گلستان و شهرتان‎های تابعه ارجاع شده بود.

پلیس گلستان با توجه به بررسی‎های انجام شده و توجه به اظهارات شاکیان و چهره‎نگاری‎هایی که انجام گرفت به این نتیجه رسید که این سرقت‎ها توسط یک گروه و به صورت تشکیل یک باند که متشکل از چند خانم و آقا بوده انجام می‎گرفته است.

پس از انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی مشخص شد که این گروه نه تنها در استان گلستان بلکه در استان‎های دیگر کشور و به‎خصوص استان‎ خراسان رضوی اقدامات مجرمانه خود را انجام می‎دادند.

اعدام 2 برادر باند برمودا

 پس از اقدامات لازم این گروه در نهایت پس از تعقیب و گریز در پلیس‎راه تنگراه استان گلستان چهار نفر از اعضای این گروه توسط ماموران پلیس آگاهی استان گلستان دستگیر شدند.

تحقیقات اولیه از این گروه مشخص شد که آنان در ابتدا با یک دستگاه خودرو پراید سفید اقدام به مسافرکشی می‎کرده و بیشتر خانم‎‎ها را به عنوان سوژه‎های خود انتخاب می‎کردند.

 پس از سوار کردن سوژه مورد نظر با توجه به اینکه شیشه‎های خوروها نیز به صورت دودی شکل بوده با بالا کشیدن شیشه‎ها فرد را به جنگل‎های حاشیه شهر برده و در صورت مقاومت فرد با ضرب و جرح نسبت به سرقت طلا و جواهر، گوشی تلفن همراه و هر شی قیمتی دیگر اقدام می‎کردند.

اعدام 2 برادر باند برمودا

پس از لو رفتن این پراید اعضای این باند نسبت به تهیه یک پژو نقره‎ای رنگ اقدام کرده و اقدامات مجرمانه خود را انجام می‎دادند.

 این باند برای شکار طعمه‎های خود بیشتر از علامت آژانس استفاده می‎کردند و برای اینکه سوژه مشکوک نشود در درون خودرو یک نفر خانم به نام افسانه در صندلی جلو، یک آقا در عقب و یک نفر دیگر به عنوان راننده قرار می‎گرفت.

پس از لو رفتن خودرو دوم این باند به بندرترکمن مراجعه کرده و با سرقت یک دستگاه تاکسی فعالیت خود را ادامه دادند که با اقدام سریع انتظامی شهرستان خودرو به صورت بلاصاحب کشف شد و پس از از دست دادن این تاکسی باز از خودرو پراید سفید و پژوی نقره‎ای دیگری استفاده کردند.

 این گروه در استان گلستان بنا بر اطلاعات بدست آمده و اعتراف متهمان به 9 فقره سرقت به عنف و تجاوز به قربانیان اقدام شیطانی کرده بودند.

غالب این سرقت‎ها در استان گلستان در شهرستان‎های گرگان، گنبد، رامیان، بندرترکمن و کردکوی بوده است و احتمال اینکه سرقت‎های دیگری را در سطح استان مرتکب شده باشند وجود دارد.

شناسایی این باند از اواخر مهر ماه به نتیجه رسید و پلیس متوجه شد که  که این گروه در مشهد مقدس حضور داشته و شبانه در حال بازگشت به استان گلستان هستند. بلافاصله پس از اطلاع از حضور این گروه در مشهد مقدس یک اکیپ مجهز عملیاتی به مشهد اعزام شد.

این گروه در مشهد نیز مادر و بچه‎ای را سوژه خود قرار داده و علاوه بر سرقت متاسفانه این افراد را مورد تجاوز نیز قرار دادند که ماموران انتظامی شهرستان در تاریکی محل ارتکاب به جرم متوجه حضور این افراد می‎شود که در تعقیب و گریز متواری می‎شوند و شماره پلاک این خودرو در سیستم عملیاتی پلیس برای دستگیری و توقیف ثبت شد.

در راه بازگشت اکیپ عملیاتی آگاهی استان گلستان متوجه شد که این گروه با دو خودرو در حال بازگشت هستند که با توجه به اینکه در آن شرایط وسعت عملیات گسترده‎‎تر می‎شد و توان عملیاتی یک اکیپ برای دستگیری کافی نبود بلافاصله دو اکیپ دیگر برای قرارگیری در مسیر و اقدام به دستگیری گروه مجرمن اعزام شد.

ادامه تحقیقات نشان داد: اعضای باند که «ابوالفضل»، «علی»، «محمد» و «افسانه» نام دارند در استان های تهران، مازندران، خراسان رضوی ، خراسان شمالی و گلستان مرتکب جرم شده اند. در بازرسی از مخفیگاه این باند، تعداد زیادی کارت های عابر بانک متعلق به حساب اعضای خانواده، مقادیر زیادی طلا و جواهر متعلق به مالباختگان و حدود 20 میلیون تومان وجه نقد کشف و ضبط شد.

در ادامه رسیدگی به این پرونده حساس، 5 تن دیگر از افراد مرتبط با اعضای باند دستگیر و به پنجه عدالت سپرده شدند.

اعدام 2 برادر شیطان صفت در زندان مشهد

اعضای باند «برمودا» در ادامه بازجویی ها و تحقیقات قضایی در حالی به 36 مورد تجاوز به عنف اعتراف کردند که 10 مورد آن را در مشهد انجام داده بودند.

این گزارش حاکی است سرانجام با پایان یافتن تحقیقات، جلسات دادگاه نیز با حضور وکلای مدافع آنها برگزار شد و تعدادی از اعضای این باند به اعدام محکوم شدند که حکم دو برادر بعد از تایید دیوان عالی کشور سپیده دم امروز در زندان مرکزی مشهد اجرا و آنها به دار مجازات آویخته شدند و پرونده محکوم به اعدام دیگر همچنان مراحل قانونی را طی می کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 605679 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟