هرمز زنش را وارد بازی کثیفی کرد / آنها چه ماموریتی داشتند + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه دار شهر تهران به نام "هرمز" پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود:برابر اقدامات اطلاعاتی و پلیسی بر روی سوژه ی مورد نظر مشخص شد متهم در پوشش باند خانوادگی به همراه همسر خود یک محموله موادر مخدر را از یکی از استان های شمالی کشور تهیه و با استفاده از یکدستگاه خودرو پراید به سمت تهران در حال حرکت است.

حسنوند تصریح کرد: به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محورهای مواصلاتی اعزام شدند و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری متهمان آغاز شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت:ماموران بعد چندین ساعت گشت زنی هدفمند و رصد خودروی مذکور در محورهای مواصلاتی شهر تهران در بامداد روز گذشته درحالیکه متهم همراه همسرش در عوارضی قم- تهران در حال حرکت بود در اقدامی هوشمندانه و با رعایت اصل غافلگیری متوقف و بلافاصله دستگیر شد.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد:پس از توقیف خودرو بلافاصله نسبت به بازرسی آن اقدام و 18کیلو و 200 گرم تریاک کشف شد و متهمان نیز پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایان با بیان اینکه عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ بسیار جدی است و پلیس از هیچ اقدام و کوششی در این رابطه فروگزار نخواهد بود،خاطرنشان کرد::ماموران این پلیس در کلیه مسیرهای مواصلاتی و حتی غیر اصولی و بیراهه به صورت شبانه روزی حضور دارند و این محورها را به طور مداوم و مستمر تحت پوشش اطلاعاتی قرار می دهند و هر محموله ای از این مسیرها وارد تهران بشوند تحت نظر قرار گرفته و کشف و متهمان آن دستگیر خواهند شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 602530 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟