جنایت خونین در عروسی / قاتل 14 ساله در مخفیگاهش محاصره شد / ساوجبلاغ

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره گفت: در پی وقوع قتل پسر 16 ساله در یک مراسم عروسی خانوادگی در منطقه شهرک ابریشم شهرستان ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

کارآگاهان در بررسی‌های اولیه متوجه شدند در یک مراسم عروسی دو نوجوان 14 و 16ساله به دلیل نامعلومی با یکدیگر درگیر شده بودند که قاتل 14 ساله با وارد کردن ضربه چاقو به مقتول، او را به قتل رسانده و در محل نامعلومی مخفی شده است.

جنایت پسر 14 ساله عروسی را عزا کرد / در ساوجبلاغ رخ داد

وی افزود: در ادامه کارآگاهان با اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم را در یکی روستاهای اطراف شهرستان ساوجبلاغ شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر و به پلیس آگاهی ساوجبلاغ منتقل کردند. متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی ابتدا منکر درگیری و قتل بود، اما با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به قتل پسر 16ساله اقرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: نظارت بر رفتار نوجوانان و کنترل و هدایت هیجانات آنها به مسیرهای درست در این سنین، می‌تواند عاملی برای پیشگیری از حوادث تلخ این چنین باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 600984 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟