راز شیطانی پسر همسایه / ناگفته های تلخ زن جوان از شروین به شوهرش

به گزارش اختصاصی رکنا، مدتی قبل زن و مردجوان با مراجعه به پلیس شکایت خود را از پسر هجده ساله همسایه به خاطر تجاوز به پسر بچه چهارساله شان به نام شروین مطرح کردند.

پدر شروین در طرح شکایت خود به ماموران پلیس گفت:«چند ماه قبل من و همسرم طلاق گرفتیم و قرار شد شروین نزد من باشد و آخر هفته ها مادرش به او سر بزند.اما من درگیر کار بودم و زیاد فرصت نمی کردم در کنار شروین باشم و به او رسیدگی کنم.»

تجاوز به شروین فاش شد

در این لحظه مادر شروین با گریه گفت:«آخر هفته قبل وقتی شروین را به خانه خودم بردم، او با گریه به من گفت که از پسر همسایه پدرش می ترسد. فرزندم حال روحی خیلی بدی داشت و می گفت چند بار وقتی پدرش خانه نبوده و شروین در خانه تنها بوده است؛ پسر همسایه به بهانه ای به خانه وارد شده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.»

در حالی که رسیدگی به شکایت زن و مرد جوان در دستور کار قضایی قرار گرفته بود، دستور معاینه کودک چهارساله در پزشکی قانونی صادر شد.همچنین پسرهمسایه برای ادای توضیحات و انجام روند تحقیقات به دادگاه احضار شد.

با شکایت پدر و مادر شروین،متهم به زودی در دادگاه پای میز محاکمه از خود دفاع خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

فیلم پربازدید و آرشیوی از اعتراف جوان خشن به 8 زن

کدخبر: 600123 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟