این مرد پلید را می شناسید / او به زنان و دختران رحم نمی کرد + عکس چهره باز

به گزارش رکنا، سرهنگ فرج اله اسدالهی گفت: در پی وقوع سرقت طلا بانوان در معابر و خیابان های خلوت مناطقی از شهرستان نظرآباد از سوی راکب یک دستگاه موتورسکلت، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نظرآباد اظهار کرد: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری شگرد های پلیسی، مخفیگاه سارق را در شهر تهران شناسایی کردند.

دستگیری سارق گردنبند دختربچه‌ها و بانوان در تهران و البرز

سرهنگ اسدالهی خاطرنشان کرد: ماموران با دریافت نیابت قضائی به تهران اعزام و پس از تحت نظر قرار دادن محل سکونت نامبرده، وی را که سوار بر موتورسیکلتش قصد خروج از منزل را داشت در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد ضمن اعتراف به جرم خود اذعان کرد که تا کنون اقدام به ۲۰ فقره سرقت طلا از کودکان و بانوان تنها در خیابان ها و معابر خلوت در مناطقی از شهرستان های نظرآباد، هشتگرد، آبیک، کرج، تهران، فردیس، شهریار، بهارستان و شهر جدید پرند کرده و طلاها را با قیمت کمتر به افراد مالخر فروخته است.

این مقام انتظامی اظهار کرد: تا کنون ۱۲ نفر از مال باختگان شناسایی شده و تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

کشف 20 فقره طلا از کودکان و بانوان در کرج

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نظرآباد در پایان گفت: با توجه به احتمال سرقت های متعدد از سوی این متهم، بازپرس شعبه اول دادگستری شهرستان نظرآباد، دستور چاپ تصویر بدون پوشش متهم را در رسانه های جمعی صادر کرده است ، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این فرد مورد سرقت قرار گرفته اند درخواست می شود تا برای پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد به آدرس سایت اداری- جنب دادگستری این شهرستان مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۶۴۵۴۰۳۵۶۰ تماس حاصل کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 599676 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟