کرونا اجازه نداد دکتر ایروانی شمع تولدش را فوت کند / از وزارت بهداشت گلایه دارم + صوت
حجم ویدیو: 35.23M | مدت زمان ویدیو: 00:04:43

به گزارش اختصاصی رکنا، خانواده دکتر ایروانی داشتند کم کم برای برگزاری تولد 56 سالگی او آماده می شدند که پدرشان به خاطر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد و روز تولدش،به جای شمع های روی کیک،شمع های مشکی دور قاب عکس او در حال سوختن بودند.

دکتر وحید ایروانی تخصص اعصاب و روان خود را از دانشگاه شهید بهشتی گرفته بود جز در مطب خود در درمانگاه خیریه جوادالائمه و بیمارستان نیکان و بیمارستان آزادی هم خدمت رسانی می کرد.

اوایل شروع شیوع کرونا بود که او علائمی شبیه سرماخوردگی پیدا کرد.دختر دکتر ایروانی در گفتگو با رکنا گفت:«پدرم علائم تیپیکی کرونا مثل تنگی نفس و سرفه را نداشت اما تب شدید او باعث هراس من شد و او و مادرم را به بیمارستان بردم و تست کرونا دادند.نتیجه تست پدرم مثبت شد و نوزدهم اسفند بود که او با حال وخیم در بیمارستان بستری شد.»

دکتر ایروانی چند روزی در بیمارستان بستری بود و غروب 24 اسفند ماه دارفانی را وداع گفت.

خانواده دکتر ایروانی از وزارت بهداشت گلایه دارند.دختر دکتر ایروانی در آخر به رکنا گفت:«پدر من عاشق خدمت به مردم بود.بارها برای خانواده ما موقعیت مهاجرت پیش آمد اما عشق به وطن پدرم را پابند به کشور کرد و به مهاجرت فکر نکرد. بعد از اینکه پدرم به دلیل ابتلا به کرونا از دنیا رفت، به بخش امور ایثارگری وزارت بهداشت مراجعه کردم اما چون پدرم استخدام رسمی بیمارستان دولتی نبود، نام او را در لیست شهدای مدافع سلامت نیاوردند.» برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598800 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟