هنداونه های این مرد خبیث 100 میلیون تومان آب خورد / 8 زن و مرد کاشانی نقره داغ شدند

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان، از دستگیری یک هندوانه فروش سیار و همدستش که از طریق کپی کردن اطلاعات کارت بانکی 8 نفر بالغ بر یک میلیارد ریال از حساب آنان برداشت کرده بود ، خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز مبالغی از حساب بانکی آنان ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و رصد دقیق عوامل برداشت وجوه از حساب بانکی شاکیان سرانجام مشخص شد یک هندوانه فروش سیار از اعتماد مشتریان سوء استفاده و اقدام به کپی کردن کارت های بانکی تعدادی از مشتریان خود کرده و سپس در یک فرصت مناسب با استفاده از رمز عبوری که مشتریان در اختیار آنها قرار داده بودند اقدام به برداشت وجوه از حسابشان کرده است.

این مسئول انتظامی افزود: ماموران با شناسایی هویت متهم در هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات پلیسی فرد مذکور را به همراه همدستش دستگیر کردند که متهمان در تحقیقات به عمل آمده به برداشت مبلغ یک میلیارد ریال از حساب هشت نفر از شهروندان با شیوه مذکور اعتراف کردند .

فرمانده انتظامی کاشان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم در خریدکردن از فروشندگان سیار به دستگاه پوز آنها دقت داشته باشند و در صورت غیرعادی بودن آن از انجام خرید خودداری کرده و همچنین مراقب باشند که به هیچ وجه رمز کارت خود را به فروشندگان اعلام نکنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597562 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟