اعتراف 2 جوان شیطان صفت / زن تهرانی از دیدن چهره شان به وحشت افتاد

به گزارش رکنا، سرکلانتر هفتم تهران از دستگیری 2 موبایل قاپ حرفه ای با 36 فقره سرقت تلفن همراه توسط ماموران کلانتری 160 خزانه خبر داد.

سرهنگ "دوستعلی جلیلیان"گفت: با وقوع چند فقره موبایل قاپی در محدوده کلانتری " 160خزانه " توسط 2 موتور سوار جوان که با یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش موبایل قاپی می کردند، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری خزانه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تعداد گشت زنی های انتظامی در سطح حوزه کلانتری افزایش یافت تا اینکه ماموران کلانتری هنگام گشت زنی های انتظامی شامگاه گذشته 2 موتورسوار جوان را در حال سرقت تلفن همراه از خانم مسنی که در حال مکالمه تلفنی بود، مشاهده کردند و بلافاصله برای دستگیری و مهار سارقان وارد عمل شدند.

سرکلانتر هفتم افزود: عملیات مهار سارقان آغاز و ماموران گشت انتظامی کلانتری موفق شدند پس از مدتی تعقیب و گریز، موتورسیکلت متهمان را متوقف و هر دو موتورسوار را دستگیر کنند.

وی گفت: متهمان 20 و 22 ساله که سعی می کردند هویتشان را پنهان کنند در ابتدا منکر جرم ارتکابی شدند ولی در بررسی های بیشتر از متهمان 6 دستگاه گوشی سرقتی از جمله گوشی مالباخته به همراه 2 قبضه سلاح سرد کشف و متهمان بناچار لب به اعتراف گشودند.

سرهنگ جلیلیان گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتری خزانه به 36 فقره زورگیری اعتراف کردند و در پالایش های اطلاعاتی مشخص شد که متهمان سابقه دار بوده و پیش تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر و روانه زندان شده اند.

سرکلانتر هفتم افزود: متهمان به مصرف مواد مخدر اعتیاد و انگیزه خود را تامین هزینه مصرف مواد مخدر اعلام کردند.

به گفته این مقام پلیسی با تکمیل تحقیقات اولیه هر دو متهم برای گرفتن دستور به مرجع قضائی معرفی و کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 597129 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟