راز شوم دو زن غریبه بعد از مرگ مرد تهرانی / در شمال تهران رخ داد + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ سید علی شریفی رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران گفت: نخستین روز تیرماه پرونده ای با موضوع سرقت خانه همراه خانمی به نام ناهید 35 ساله به دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی از کلانتری 122 دربند تحویل پایگاه یکم پلیس آگاهی شد و محتویات پرونده حکایت از آن داشت متهم به عنوان پرستار برای شاکی کار می کرده که به اتهام سرقت از شاکی دستگیر شده است .

سرقت خانه از سوی خدمتکار زن

این مقام انتظامی توضیح داد: شاکی برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی دعوت و اظهار داشت، چند ماه پیش بدلیل بیماری پدر و مادرم 2 پرستار و یک خدمتکار هر 3 زن استخدام کردم و پس از فوت پدرم با یکی از پرستاران تسویه حساب کردم و متعاقب آن پس از مدتی متوجه شدم اموال با ارزشی شامل تابلو فرش، طلاجات، قالی ابریشم، وجه نقد، دلار، یورو و ... به ارزش حدود 10 میلیارد ریال ناپدید شده است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه کارآگاهان برای کشف سرنخ هایی از سرقت و چگونگی سرقت، به محل سرقت رفته و چندین سرنخ از سارق به دست آورند، بیان داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم با همکاری هم دستش که احتمال داشت یکی از مستخدمان باشد سرقت را مرتکب شده است.

وی گفت: متهم در بازجویی تکمیلی لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: در ابتدا با همکاری سیمین که پرستار مادر شاکی بود از اوضاع و احوال خانه به خوبی با خبر شدم و یک تابلو فرش سرقت کردم و در ادامه وقتی متوجه شدم افراد منزل متوجه سرقت نشدند به دفعات مختلف اموال با ارزش را سرقت و سیمین آنها را می فروخته و مبلغ به دست آمده را بین خود تقسیم می کردیم .

دستگیری پرستار خانگی

سرهنگ شریفی با بیان اینکه با هماهنگی های قضائی دستگیری سیمین نیز در دستور کار قرار گرفت، بیان داشت: در رصد های اطلاعاتی مشخص شد که سیمین با اطلاع از دستگیری همدستش محل سکونتش را تغییر و نقل مکان کرده است که در ادامه با رصد های اطلاعاتی مخفیگاه دوم سیمین شناسایی و کارآگاهان موفق شدند وی را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دهند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سیمین نیز به جرم ارتکابی اقرار و اظهار داشت، اموال سرقتی را به چند فروشگاه فروخته است، گفت: با اعتراف صریح متهمان کارآگاهان موفق شدند فروشگاه های مذکور را شناسایی و بخش زیادی از اموال شاکی را به وی مسترد کنند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران افزود: با تکمیل پرونده متهمان با قرار مجرمیت صادره از سوی شعبه بازپرسی ناحیه 34 تهران روانه زندان شدند و مالخران نیز به قید ضمانت آزاد شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 596036 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟