جزییات سر بریدن زن جوان و کودکش توسط پسر همسایه / گفتگو با دادستان بهارستان + عکس مقتولان
حجم ویدیو: 2.23M | مدت زمان ویدیو: 00:00:18

ساعتی قبل خبری مبنی بر دستگیری قاتل شیطان صفت زن جوان تهرانی و کودک یکساله اش که در بهارستان سر بریده شده بودند رسانه ای شد. در این راستا غلامرضا صادقی دادستان عمومی و انقلاب بهارستان جزئیات این قتل فجیع را در گفتگو با خبرنگار رکنا تشریح کرد.

به گزارش رکنا، غلامرضا صادقی دادستان عمومی و انقلاب بهارستان درباره نحوه دستگیری قاتل این زن تهرانی و ارسلان کودک یکساله اش به خبرنگار رکنا گفت: در بازرسی از محل قتل زن جوان و کودک یکساله اش سرنخ هایی از این قتل به دست آوردیم و در تحقیقات شبانه روزی توسط بازپرس این پرونده و ماموران آگاهی حقایقی کشف شد.

کشف چاقو و کلاه راز قاتل زن جوان و کودک یکساله اش را فاش کرد

صادقی در ادامه توضیح داد: در محل وقوع قتل یک چاقو غیر از آن چاقوی اولیه ای که کشف شده بود پیدا کردیم که قاتل بعد از بریدن سر زن جوان و کودکش آن را زیر کابینت آشپزخانه پرت کرده بود و معلوم شد قاتل با این وسیله مرتکب قتل شده است.

دادستان بهارستان در ادامه افزود: در بازرسی ها علاوه بر آن چاقو یک کلاه مردانه نیز پیدا کردیم که متوجه شدیم این کلاه مربوط به مرد جوانی است که در همان کوچه سکونت داشته و مدتی است که فرار کرده و ردی از او نیست.

وی ادامه داد: با به دست آمدن این سرنخ ها ماموران محل زندگی این مرد جوان را زیر نظر گرفتند تا اینکه متوجه شدند شب گذشته سری به خانه شان زده و برای مصرف مواد مخدر از آنها پول گرفته است این قاتل جوان در محله مشغول مصرف مواد مخدر بود که حدودا ساعت 2 و نیمه شب توسط ماموران دستگیر می شود و در بازجویی ها به قتل زن جوان و کودک یکساله اش اعتراف می کند.

صادقی تصریح کرد: این جوان در بازجویی ها انگیزه قتل را توهم مصرف شیشه عنوان کرد و گفت که از پشت بام به خانه این زن جوان ورود می کند و به خاطر توهم شدید ناشی از مصرف مخدر شیشه تصور می کند این زن نامزد سابق خودش است که در یکی از شهرستان ها زندگی می کرد وقتی زن جوان را وحشت زده می بیند و زن جوان جیغ و فریاد می کند قاتل هول شده و برای ساکت کردن زن جوان او را با چاقو سر می برد در همان زمان کودک یکساله این زن به نام ارسلان گریه می کرد که قاتل جوان برای بند آوردن گریه این کودک او را هم با چاقو سر بریده و به قتل می رساند.

قاتل 28 ساله سر زن جوان و کودکش را برید / او دستگیر شد

صادقی گفت: این جوان 28 ساله در لحظه قتل حالت طبیعی نداشته و به خاطر توهم ناشی از مصرف شیشه تصور نمی کرده که دست به چنین جنایت هولناکی زده است و بعد از فرار از محل قتل فقط تلفن همراه این زن را به سرقت می برد.

وی در پایان گفت: این قاتل 28 ساله نیت شومی نسبت به این زن نداشته و این مسئله برای ما محرز نشده است و تا زمان نتیجه آزمایشات نمی توان اظهار نظر قطعی داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

بریدن سر زن بهرستانیبریدن سر زن بهارستانی

 

 

کدخبر: 596005 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهدیه شایگان مهدیه شایگان
آیا این خبر مفید بود؟