مرد کارخانه دار تهرانی چگونه به قتل رسید / اعترافات قاتل فراری + عکس وفیلم
حجم ویدیو: 28.46M | مدت زمان ویدیو: 00:03:21

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، ظهر 5 مرداد ماه امسال ماموران کلانتری 175 باقرشهر در جریان به قتل رسیدن مرد کارخانه دار در یک کارخانه پلاستیک سازی قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای بررسی های ابتدایی در محل حاضر شدند.

ماموران با حضور در محل با مرد 63 ساله ای که هدف ضربات زیاد چاقو قرار گرفته بود روبرو شدند و همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور قاضی شعبه 103 دادگاه فشافویه برای تحقیقات فنی پای در صحنه جرم گذاشتند.

قتل مرد کارخانه دار

کارآگاهان با حضور در صحنه جرم پی بردند که یکی از کارگرهای کارخانه به خاطر اختلاف مالی با مدیر کارخانه پلاستیک سازی داشته دست به قتل زده و عامل جنایت پس از قتل ،  2 خودروی مزدا وانت و اسپورتیج را با تعدادی سند، مدارک و وسایل به سرقت برده است.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عامل جنایت وارد عمل شوند که در تجسس های فنی و اطلاعاتی مشخص شد قاتل فراری به یکی از شهرهای شمالی فرار کرده است.

دستگیری قاتل فراری در شمال کشور

ردیابی های پلیسی ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان روز 8 مرداد ماه و در یک عملیات غافلگیرانه سعید را که پس از قتل به شهرهای شمالی فرار کرده بود دستگیر کردند و خودروی اسپورتیج و مدارک سرقتی از مخفیگاه متهم کشف شد.

سعید در اعترافات ابتدایی ادعا کرد که با صاحب کارش اختلاف مالی داشته و بر سر همین موضوع درگیری رخ داده و با چاقو دست به قتل زده است.

کارآگاهان در گام بعدی همدست قاتل را که در صحنه سرقت خودروی مزدا وانت را به سرقت برده شناسایی کردند و این متهم نیز در منطقه بومهن دستگیر کردند.

قتل به خاطر اختلاف مالی

سعید 31 ساله که به خاطر قتل دستگیر شده است می گوید از مقتول پول طلب داشتم و به من فحاشی کرد که دست به قتل زدم.

سابقه داری؟

نه.

شغل؟

آشپزی و ادویه سازی می کنم.

الان به چه جرمی دستگیر شدی؟

به خاطر قتل دستگیر شدم.

چرا؟

از مقتول پول طلب داشتم و چند ماه بود که مرا اذیت می کرد و قرار بود طلبم را بپردازد اما هر روز امروز و فردا می کرد تا اینکه از من خواست چند روزی در کارخانه اش کار کنم و بعد از آن پولم را پس می دهد.

چقدر طلب داشتی؟

200 میلیون تومان.

روز قتل چه اتفاقی افتاد؟

3 روز در کارخانه پلاستیک سازی اش کار کردم و وقتی پیگیر پولم شدم به من فحاشی کرد و ناسزا گفت، به همین خاطر عصبانی شدم و با هم درگیر شدیم که مرا به عقب هل داد و یک چاقو میوه خوری در آنجا بود که آن را در دست گرفتم و ضرباتی به مرد کارخانه دار زدم که روی زمین افتاد.

چند ضربه زدی؟

نمی دانم، چون با هم درگیر بودیم ضربات زیادی به بدنش خورد.

در صحنه متوجه شدی مرد کارخانه دار به قتل رسیده؟

80 درصد احتمال می دادم کشته شده باشد.

فرار کردی؟

بله، خودروی اسپورتیج را برداشتم و به شمال کشور رفتم و در آنجا دستگیر شدم.

200 میلیون را برای چه کاری دادی؟

قرار بود با پولم کار کنم و با هم شریک شویم اما نشد.

در چه کاری سرمایه گذاری کند؟

نقره، یک دوست داشت که فیلم های رادیولوژِی سی تی اسکن را با دستگاه مخصوص به نقره و آب تبدیل می کرد و نقره آن را که بیشتر برای کار بدلیجات است به خارج از کشور می فرستادند اما هیچ سودی از سرمایه گذاری به من نداد و حتی پولم را باز نمی گرداند.

ازدواج کردی؟

بله، 3 فرزند دارم که همه آنها در شهرمان زندگی می کنند.

حرف آخر؟

پشیمانم، نمی دانم چه اتفاقی برایم می افتد و فقط خدا می داند چه سرنوشتی در انتظارم است.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 593314 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟