دستگیری یک زن و 3 مرد که خرمشهری ها را به تباهی می کشاندند + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار حیدر عباس زاده ریس پلیس استان خوزستان گفت: در پی اخباری مبنی براینکه در راستای اجرای طرح برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد مخدر، پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان خرمشهر با تلاش اطلاعاتی از فعالیت باند 4 نفره توزیع موادمخدر صنعتی مطلع و دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر خرمشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت و محل اختفاء باند 4 نفره شامل ( 3 مرد و یک خانم) را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار عباس زاده ادامه داد: در بازرسی های صورت گرفته از مخفیگاه متهمان 34 کیلوگرم موادمخدر صنعتی از نوع شیشه که از مرزهای شرقی کشور وارد شده، به همراه 450 گرم تریاک و 410 گرم حشیش کشف و یک دستگاه خودروی پژو پارس نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند، بیان داشت: نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 592145 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟