6 روز اسیر مرد شیطان صف بودم / ناگفته های تلخ زن 32 ساله مشهدی + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، ماجرای عجیب این پرونده زمانی در دستور کار پلیس قرار گرفت که زن 32 ساله ای با اعلام شکایت از یک پسر جوان ادعا کرد: برای گذران زندگی مجبور بودم در خانه مردم کارگری کنم تا لقمه نانی برای فرزندانم فراهم شود در این میان من که در شهرک مهرگان ساکن بودم از طریق یکی از آشنایان با خانمی در خیابان وحید مشهد آشنا شدم که برای امور منزلش به کارگر نیاز داشت.

من هم دو بار برای کارگری به خانه او رفتم و هر بار دستمزدم را گرفتم اما بار سوم وقتی به آن جا رفتم و کار منزل به پایان رسید از صاحبخانه خواستم برایم تاکسی اینترنتی بگیرد تا به منزلم بازگردم اما پسر جوان او در حضور مادرش اصرار کرد که هنوز دیر نشده و تا زمانی که تاکسی بگیرد یک استکان چای در کنار آن ها صرف کنم! من هم به رسم ادب قبول کردم ولی زمانی که چای را نوشیدم دیگر چیزی نفهمیدم. حدود ساعت 9 شب بود که با سردرد عجیبی چشمانم را باز کردم کسی در خانه نبود و آن پسر هم مشغول استعمال مواد مخدر صنعتی بود! سرگیجه داشتم که آن پسر برای رفع سردرد از همان موادی که مصرف می کرد به من داد به طوری که حالم بدتر شد.

6 روز اسارت در خانه مرد شیطان صفت

این زن جوان که بعد از طلاق از همسرش به عقد موقت مرد دیگری درآمده است در ادامه اظهاراتش افزود: بعد از این مدت که مدام گیج بودم، او مرا به پارک بوستان بسیج برد و در همان جا رها کرد تا این که بالاخره با کمک شهروندان موفق شدم خانه ام را پیدا کنم و حالا از آن جوان شکایت دارم!

بدین ترتیب با توجه به اهمیت موضوع و با صدور دستور ویژه ای از سوی اسماعیل عندلیب (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) این پرونده برای رسیدگی و بازداشت جوان مورد ادعای زن مذکور به کلانتری میرزاکوچک خان ارسال شد. این پرونده با دستور سرهنگ باقی زاده حکاک در دایره اطلاعات کلانتری و توسط ستوان باقری زیر ذره بین پیگیری قرار گرفت.

دستگیری مرد شیطان صفت

نیروهای انتظامی با استفاده از شگردهای اطلاعاتی موفق شدند جوان 30 ساله را دستگیر کنند و به مقر انتظامی انتقال دهند. این جوان که در برابر اتهامات سنگینی قرار گرفته بود در بازجویی ها ادعا کرد: من با همسرم اختلاف دارم و در کشاکش طلاق هستیم اما آن زن (شاکی) را چند سال قبل در یکی از پاتوق‌های استعمال مواد مخدر دیدم و او را می‌شناختم! با این حال او را بیشتر از دو روز در منزل نگه نداشتم در واقع من به او پناه داده بودم! او قرص مصرف کرده بود و حال مناسبی نداشت! من خودم هم مدتی است که قرص های ترک اعتیاد مصرف می کنم و شیشه نکشیده ام! حتی او را به نزدیکی درمانگاه بردم ولی داخل نرفتیم چون ترسیدم دستگیر شوم!

تهدید شوهر زن جوان از سوی جوان شیطان صفت

در همین حال وقتی با دستور مقام قضایی و با شگردهای علمی و تخصصی مشخص شد که پسر جوان از تلفن همراه آن زن به مادر وی پیام داده است که حال دخترت خوب نیست! متهم به ناچار این اقدام را در حالی پذیرفت که همسر شاکی نیز با تسلیم شکوائیه ای به پلیس مدعی است آن جوان بعد از این ماجرا او را تهدید کرده که از زندانیان سابقه دار است و در صورتی که دست از پا خطا کند چنین و چنان خواهد کرد.

بنا بر این گزارش، با توجه به تناقض گویی های متهم، تحقیقات گسترده ای در این باره با دستور قاضی عندلیب توسط نیروهای کارآزموده کلانتری همچنان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سجادپور

کدخبر: 591224 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟