تبهکار همیشه فراری فارس به چهاردیواری زندان رسید / این مرد همه کار می کرد

با تلاش مأموران پلیس فتا یک متهم که سابقه های مختلفی از جمله سرقت، کلاهبرداری و قاچاق مواد مخدر داشت، در شیراز شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان فارس در این خصوص اظهار داشت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرد شخصی به هویت "ی- ف" معروف به "شُبیر" که سارق حرفه ای منزل و سردسته باند سارقان می باشد سالیان متمادی علی رغم پرونده های متعدد سرقت منزل، کلاهبرداری و قاچاق مواد مخدر متواری می باشد.

سردار "رهام بخش حبیبی" با بیان اینکه موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت، افزود: در بررسی های لازم مشخص شد که متهم، 30 شاکی دارد و آن ها را تهدید می کند تا از شکایت خود صرف نظر کنند.

تبهکار فراری فارس به دام افتاد / پایان سالها زندگی مخفیانه

وی با اشاره به اینکه متهم در شهرهای مختلف کشور و همچنین خارج از کشور به صورت غیر قانونی تردد داشته است، گفت: با تلاش های شبانه روزی مأموران پلیس فتا و رصدهای صورت پذیرفته، مشخص شد متهم جهت اجرای اهداف شوم خود و اخاذی و انتقام گیری از شاکیان، وارد شهر شیراز شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در نهایت و با درایت و هوشیاری کارشناسان پلیس فتا، مخفیگاه این متهم سابقه دار در یکی از محله های شهر شیراز شناسایی و وی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سردار حبیبی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل و از آن طریق روانه زندان شد، افزود: این فرد دارای پرونده های متعددی از جمله در شعبه نهم اجرای احکام شیراز به اتهام سرقت منزل، در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای شیراز به اتهام کلاهبرداری به مبلغ 2 میلیارد تومان، در دادسرای شهر "کرج" به اتهام سرقت منزل و مشارکت در سرکردگی، در دادسرای "تهران" به اتهام سرقت منزل، در دادسرای شهر "قم" به اتهام سرقت منزل و سرکردگی باند و در دادسرای شهر "الیگودرز" به اتهام قاچاق مواد مخدر بوده است.

وی تأکید کرد: پلیس فارس با کسانی که بخواهند به هر نحوی نظم و امنیت جامعه را مختل سازند، برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت و اجازه عرض اندام به مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه نخواهد داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 590327 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟