دختری که بعد از ۲۲ سال زنده شد / مرد تهرانی شوکه شد و به دادسرا رفت

به گزارش رکنا، چند روز قبل مرد میانسالی نزد پلیس رفت و گفت: ۲۲ سال قبل همسرم دختری به دنیا آورد اما به من گفت که بچه به‌خاطر بیماری فوت کرده است. آن زمان که این اتفاق افتاد با همسرم اختلاف داشتم اما واقعاً تصور نمی‌کردم که به من چنین دروغی بگوید. البته اختلافات من و همسرم روز‌ به‌ روز بیشتر شد و در نهایت هم چند سال قبل بچه‌هایم را با خودش به آلمان برد.

هرچند که طلاقش نداده‌ام اما مدت‌هاست که جدا از او زندگی می‌کنم.این مرد که سروش نام دارد، ادامه داد: در تمام این مدت تصور می‌کردم دخترم مرده است تا اینکه چند روز قبل فرد ناشناسی با من تماس گرفت و مدعی شد دختری که ۲۲ سال فکر می‌کردم مرده، زنده است. او مشخصات خانواده‌ای را که دخترم نزد آنها زندگی می‌کرد به من داد. آن خانواده را می‌شناختم، از دوستان همسرم بودند و بچه دار نمی‌شدند. به سراغ آنها رفتم تا مطمئن شوم که واقعاً آنها دختری به‌نام المیرا دارند. از دور بررسی کردم و متوجه شدم که آنها دختری با مشخصات و سن و سال دختر من دارند. حالا از شما می‌خواهم که بررسی کنید آیا این دختر همان فرزند من است؟

با شکایت مرد میانسال تحقیقات آغاز شد و به دستور بازپرس جنایی از بیمارستانی که ۲۲ سال قبل فرزند سروش درآن به دنیا آمده بود استعلام شد. بیمارستان در پاسخ استعلام گفت که دخترک آن زمان فوت نکرده و به خاطر بیماری تنفسی که داشته به بیمارستان دیگری معرفی شده است. بدین ترتیب تیم تحقیق به سراغ بیمارستان دوم رفته اما آنها در پاسخ اعلام کردند که آن زمان نوزادی با مشخصات دخترک پذیرش نکرده‌اند. بدین ترتیب برای مشخص شدن این موضوع که آیا المیرا دختر گمشده این مرد است یا خیر، بزودی آزمایش دی ان ای از او انجام خواهد شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 589779 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟