نرگس محمدی  تمایلی برای ملاقات و تماس ندارد!

محمد جوادی با اشاره به جوسازی رسانه‌های بیگانه در خصوص نرگس محمدی اظهار کرد: تلفن در اختیار نرگس محمدی بوده و می‌تواند با خانواده‌اش تماس داشته باشد.

وی با بیان اینکه تلفن هر لحظه در اختیار نرگس محمدی است، ابراز کرد: در خصوص ملاقات نیز هیچ گونه محدودیتی برای وی وجود ندارد به طوریکه آخرین ملاقات وی به ۲۶ تیر ماه برمی‌گردد که با خواهرش رویا محمدی بوده است.

جوادی با اشاره به اینکه نرگس محمدی در 19 تیر ماه نیز با خواهرش ملاقات داشته است، افزود: وی در 18 تیر ماه با خواهر و 12 تیر ماه و 29 خرداد ماه با مادر و خواهرش ملاقات داشته است.

مدیرکل زندان‌های استان زنجان با بیان اینکه فرزندان نرگس محمدی خارج از کشور هستند، عنوان کرد: طبق قوانین تماس با خارج از کشور چند سری اجازه تماس داده شده است که خود خانم محمدی تمایل به برقراری تماس نداشته است.

وی با بیان اینکه رسانه‌های معاند و بیگانه قصد فضاسازی علیه کشور را دارند، تصریح کرد: نرگس محمدی هر روز به تلفن دسترسی دارد و از بهترین امکانات نیز در زندان برخوردار بوده و هیچ گونه تبعیضی نیز قائل نیستیم.

جوادی با بیان اینکه بردار و پدر نرگس محمدی با وی ملاقات داشته‌اند، خاطرنشان کرد: هر زمانی که وی ملاقاتی داشته هیچ منعی وجود نداشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 589285 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟