پاتک پلیس تهران به قاچاقچیان مواد مخدر

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسوند" رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح امنیت محله محور پس از برگزاری جلسه توجیهی برای کارکنان و شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده با اقتدار کامل در 10 روز اخیز در سطح شهر تهران به ویژه مناطق مرکزی شهر تهران به اجرا درآمد.

وی افزود: تیم های عملیاتی پایگاه های پلیس‌ مبارزه با مواد مخدر در خلال اجرای این طرح موفق شدند 171 خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر را دستگیر و بیش از 3 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی از آنان کشف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این طرح با همکاری ماموران پر تلاش یگان امداد و کلانتری های تابعه سرکلانتری هفتم با تیم های عملیاتی پایگاه های پلیس مبارزه با مواد مخدر انجام شد، افزود: در اجرای این طرح 515 معتاد متجاهر جمع آوری و 3 قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان اظهار داشت: اجرای طرح امنیت محله محور با هدف برقراری نظم و امنیت پایدار به صورت مستمر در سطح شهر تهران اجرا خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 586360 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟