کشف 110 کیلو مواد مخدر از سوداگران مرگ / قاچاقچیان در البرز دستگیر شدند

به گزارش رکنا، علی عسکری، رئیس پلیس آگاهی استان البرز امروز گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بر روی عناصر حمل و انتقال مواد مخدر مشخص شد فردی به همراه یکی از بستگانش در امر حمل و انتقال محموله‌های مواد مخدر به استان البرز فعالیت دارند و به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از قاچاقچیان استان‌های شرقی خریداری کرده و پس از انتقال آن به استان گلستان، درصدد انتقال مواد با یک دستگاه خودرو پژو پارس به استان البرز هستند.

توقیف خودروی قاچاقچیان مخدر در البرز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز اظهار کرد: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محور شاهرود-گلستان اعزام و در رصد و پایش خودروهای عبوری، خودرو مورد نظر را به همراه یک دستگاه خودرو سواری اسکورت محموله مواد مخدر شناسای و در یک عملیات غافلگیرانه هر دو خودرو متوقف و راننده آن‌ها دستگیر شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از خودرو متهمان 78 کیلوگرم حشیش و 32 کیلو تریاک کشف شد که به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به صورت 24 ساعته آماده دریافت اخبار و اطلاعات پلیسی شهروندان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561895 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟