پسر 27 ساله در دخمه کوهستانی گروگانگیران روزهای وحشتناکی داشت / مرز ایران و پاکستان

 پسر 27 ساله پس از 5 روز اسارت از چنگال آدم ربایان نجات یافت.

به گزارش رکنا ، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "سراوان" پسر27 ساله خاشی پس از 5 روز اسارت از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

سرهنگ"داریوش سرگلزایی" فرمانده انتظامی شهرستان "سراوان"  در تشریح جزئیات گروگانگیری پسر 27 ساله گفت: در ساعت 19:37 پانزدهم تیر ماه سال جاری در پی گزارش یک فقره آدم ربایی، در یکی از محلات شهر "خاش" بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

پسر 27 ساله خاشی 5  روز در چنگال آدم ربایان اسیر بود

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل و بررسی‌ اظهارات شاهدان عینی، مشخص شد، 4 فرد مسلح ناشناس با صورت هایی پوشیده و با تهدید سلاح گرم، جوانی 27 ساله را سوار بر یک دستگاه خودروی پژو 405 کرده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان "سراوان" تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از یک سری تحقیقات گسترده با استفاده از شیوه های نوین پلیسی، دریافتند که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی این جوان را ربوده و او را به مکانی نامعلوم در این شهرستان منتقل کرده اند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: به منظور حفظ جان گروگان، با اخذ نیابت قضائی، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "سراوان" مأمور شناسایی محل نگهداری او شده و تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

سرهنگ سرگلزایی بیان داشت: سرانجام پس از چند روز تلاش شبانه روزی پلیس محل اسارت گروگان در یکی از روستاهای بخش "جالق" سراوان شناسایی و روز گذشته تیمی مجرب از مأموران با حضور در محل، فرد ربوده شده را پس از 5 روز اسارت آزاد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "سراوان" با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری عاملان آدم ربایان که قبل از حضور عوامل انتظامی از محل متواری شدند، خاطر نشان کرد: اقدامات و تحقیقات تخصصی درخصوص دستگیری متهمان این پرونده ادامه داردبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 585687 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟