خوشبختی زجرآور دیگران آبروی یک زن را برد !

به گزارش گروه حوادث رکنا، زن 45 ساله ای که به اتهام سرقت از یک منزل مسکونی دستگیر شده بود، پس از آن که به سوالات تخصصی افسران دایره تجسس کلانتری شهرک ناجای مشهد پاسخ داد، درباره سرگذشت خود نیز به مشاور و مددکار اجتماعی گفت: 20 سال قبل با شور و شوق خاص پای سفره عقد نشستم و با «داوود» ازدواج کردم. اگرچه همیشه دوست داشتم درس بخوانم و به موقعیت های اجتماعی بالا برسم اما پدرم اوضاع مالی خوبی نداشت و از عهده مخارج زندگی بر نمی آمد. به همین دلیل من تا مقطع راهنمایی تحصیل کردم و بعد از آن به امور خانه داری پرداختم، تا این که سرنوشت من و داوود به هم گره خورد اما زمانی فهمیدم که همسرم مردی بی مسئولیت و معتاد است که پسرم را باردار بودم. او یک کارگر ساده بود و درآمدش کفاف هزینه های زندگی را نمی داد، از سوی دیگر هم به خاطر اعتیادش روزهای زیادی را بیکار بود و من برای تهیه لوازم ضروری زندگی دچار مشکل می شدم.

بالاخره تصمیم گرفتم خودم در خانه های مردم کار کنم تا حداقل برای پرداخت اجاره خانه دچار مشکل نشویم. وقتی برخی دوستان همسن و سال خودم را می دیدم که از زندگی شان خوشحال هستند و حس خوشبختی دارند، اعصابم به هم می ریخت.

آن قدر حرص می‌خوردم که دچار افسردگی شدم و مجبور بودم داروهای اعصاب و روان مصرف کنم. وقتی می دیدم مانند خیلی از مادران دیگر نمی توانم خواسته های دو فرزندم را که به سن نوجوانی رسیده اند برآورده کنم، زجر می کشیدم تا این که وقتی مشغول نظافت در منزل زنی میان سال بودم، چشمم به بسته های پول و گوشی هوشمند افتاد.

یک لحظه با خودم فکر کردم با این پول‌ها دیگر نمی گذارم پسرم سر کار برود و هر آن چه را نیاز دارم تامین می کنم و با خیالی راحت فرزندانم را به مدرسه می فرستم. این بود که دچار وسوسه های شیطانی شدم و با سرقت گوشی تلفن و پول ها از آن خانه بیرون آمدم. اما طولی نکشید که نیروهای تجسس کلانتری سراغم آمدند و این گونه آبرویم نزد خانواده و اطرافیانم بر باد رفت اما ای کاش...

شایان ذکر است، تحقیقات بیشتر درباره سرقت‌های احتمالی این زن با دستور سرهنگ محمد فیاضی (رئیس کلانتری شهرک ناجا) ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 584304 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟