فیلم باورنکردنی از صحنه قتل پسر ماهشهری در پشت بام  / شلیک پلیس خطا رفت + عکس
حجم ویدیو: 5.71M | مدت زمان ویدیو: 00:00:43

به گزارش گروه حوادث رکنا، عصر دوشنبه 16 تیرماه تیراندازی های هولناکی در شهرک یاسر امیدیه به گوش رسید و خیلی زود تصویر پسر نوجوانی که در پشت بام خانه اش هدف گلوله قرار گرفته بود در فضای مجازی منتشر شد.

در این فیلم پسر 15 ساله که بیهوش روی پشت بام افتاده به کمک اهالی محل به پایین منتقل شده و خیلی زود به بیمارستان انتقال داده شد.

امید عیدانى،١٧ساله،  از اهالى شهر  که به شدت زخمى و در بیمارستان بسترى شد اما امید عیدانى ساعاتى پیش به دلیل جراحات از ناحیه سر فوت کرد.

تیراندازی به پسر 17 ساله در امیدیه ماهشهر

حمله به پلیس در ماهشهر

سیدمهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه گفت: ماموران انتظامی امیدیه ساعت ۱۹ دوشنبه با حکم قضایی یک شرور و سابقه دار در شهرک یاسر امیدیه را دستگیر کردند که جمعی از دوستان وی که از اراذل و اوباش بودند برای فراری دادن این متهم با ماموران انتظامی درگیر شدند.

وی اضافه کرد: دوستان متهم با چوب و سنگ به ماموران انتظامی حمله ور شده و تعدادی از ماموران را مجروح کرده و به خودروهای پلیس و اورژانس خساراتی را وارد کرده و متهم را از دست پلیس فراری دادند.

فرماندار امیدیه گفت: ماموران پلیس نیز برای آرام کردن جو منطقه اقدام به تیراندازی هوایی کردند که یک نفر از این مهاجمان که در پشت بام یکی از خانه ها بوده و حتی به سمت ماموران سنگ پرانی کرده بود در اثر اصابت تیر هوایی سهوی مجروح که به بیمارستان منتقل و هم اکنون تحت درمان قرار دارد.

وی تاکید کرد: ماموران انتظامی با حکم قضایی برای دستگیری فرد متهم به شهرک یاسر امیدیه مراجعه کرده بودند ولی متاسفانه اراذل و اوباش ضمن مقاومت در برابر حکم قضایی اقدام به ضرب و شتم ماموران کردند.

رفیعی افزود: متهم فراری دارای سوابق کیفری متعدد از جمله شرارت و قداره بندی، توزیع مواد مخدر و سایر جرایم است که تحت تعقیب بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 584231 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟