زن مطلقه با نیت پلید دوست مردان می شد / جوان عاشق پیشه او را کشت

به گزارش گروه حوادث رکنا، از همسرش که جدا شد، دخترش با او بود. ولی نمی توانست مدیریتی روی روابطش داشته باشد هر روز در شبکه های اجتماعی می گشت و رابطه جدیدی را شکل می داد و به جای وفاداری و سرمایه گذاری عاطفی بر روی فردی که با او وارد رابطه شده بود فقط به این فکر می کرد که یک نفر را برای پرداخت اجاره خانه اش و یک نفر را برای خرج سفرش به ترکیه و دیگری را برای عوض کردن وسایل خانه اش و از یک نفر هم، برای مخارج ماهیانه زندگی اش تیغ بزند.

فکر می کرد این هنر است که بتواند همزمان تعداد زیادی از مردان جوان را سر کار بگذارد و جیبشان را خالی کند. مدتی که از رابطه می گذشت و افراد متوجه شرایط روحی و فکری مژگان می شدند کنار می کشیدند و او باز دست به کار می شد و رابطه ای دیگر را شکل می داد .

تا اینکه بالاخره مژگان به پایان مسیری که برای زندگی خود رقم زده بود رسید. این بار در یکی از شبکه های اجتماعی به یک جوان ساده شهرستانی رسید که زیادی رابطه با او را جدی گرفته بود و فکر می کرد مژگان به او دل بسته است و این رابطه قرار است یک رابطه آینده دار و همراه با وفاداری باشد. به همین دلیل به مژگان ابراز علاقه کرد و مژگان هم در حالی که به ساده دلی مرد جوان می خندید، پذیرفت.

قتل پایان عشق پوشالی

هر چند وقت یک بار راهی تهران می شد تا مژگان را ببیند و مژگان هم ناراضی نبود. اختلافات از آنجا شروع شد که مرد جوان متوجه تماس های تلفنی بیشمار و رفت و آمد مردهای مختلف به خانه مژگان شد و وقتی احساس کرد این چند ماه سر کار بوده و یکی از چندین مردی است که در زندگی مژگان هستند خونش به جوش آمد و به جای قطع رابطه با مژگان و خارج شدن از این رابطه مسموم ، تسلیم خشم خود شد و در یک لحظه با چاقو به مژگان حمله ور شد و وقتی به خود آمد پیکر نیمه جان مژگان را دید که روی زمین افتاده است . وحشتزده از آنجا خارج شد و چند ساعت بعد با اطلاع از خبر فوت مژگان از تهران متواری شد . یک ماه بعد ماجرای شیطنتها و زیاده خواهی مژگان با دستگیری قاتل توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به پایان رسید .

همسر سابق مژگان برای تحویل تنها فرزندشان آمد و در حالی که دست دخترش را در دست داشت سردرگم و غمگین قدم به خیابان گذاشت. در حالیکه به قصه تلخی فکر می کرد که سالها بعد باید برای دخترش در مورد ماجرای مرگ مادرش بگوید ...

نظریه کارشناس

- دوست داشتن و دوست داشته شدن حق طبیعی هر انسانی است .به یاد داشته باشید آنچه در یک رابطه به فرد آرامشی عمیق و بی پایان می بخشد تمرکز انرژی و احساست قلبی او بر روی یک رابطه و یک فرد می باشد .اینکه دو نفر برای هم و به یاد هم و در یک مسیر وبا هدفی مشترک زندگی کنند!

از شاخی به شاخی پریدن و به اصطلاح امروزی ها "هرز پریدن" شاید در ابتدا حس زرنگی و هوشمندی به فرد مورد نظر بدهد اما در دراز مدت وی را تبدیل به کالایی بی ارزش می کند که دست به دست می چرخد و در نهایت چیزی جز احساس پوچی و بی ارزشی نصیب شخص نمی کند .

فرقی نمی کند که شما زن باشید یا مرد! وقتی از حس وفاداری تهی باشید دیر یا زود به این نتیجه می رسید که کسی عمیقا برای شما ارزشی قائل نیست و شما با مقدار پولی که خرج می کنید یا صرفا مقدار نیاز فیزیکی که به شما دارد سنجیده می شوید .

- خداوند زن و مرد را آفریده تا از یکدیگر آرامش گرفته و با رابطه ای همراه با تعهد و وفاداری فرصت زیستن در این دنیا را با لذت و شادی پشت سر بگذارند .

- با یاد داشته باشید شاید با فریبکاری بتوان مدتی از دیگران سوءاستفاده نمود اما در نهایت این شما هستید که با شکست و آسیب مواجه می شوید .

- اگر در مدیریت احساسات و تمایلات خود دچار مشکل هستید یا در روابط عاطفی خود مدام با شکست مواجه می شوید و از مهارت شکل دادن یک رابطه پایدار برخوردار نیستید به جای ادامه مسیری اشتباه در زندگی ، از یک مشاور و روانشناس کمک بخواهید .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سروان سمانه مهربانی – روانشناس و کارشناس آموزش همگانی پلیس آگاهی پایتخت

 

 

کدخبر: 583419 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟