گنده لات ورامین در سوراخ موش پنهان شده بود / او نوچه های زیادی داشت

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار "کیومرث عزیزی" فرمانده انتظامی شرق استان تهران در اجرای طرح ضربتی پلیس امنیت عمومی با هدف دستگیری و کنترل ارازل و اوباش سابقه دار استان و ارتقاء امنیت عمومی اشاره و گفت: این طرح در ساعات اولیه صبح و با حضور تیم های متعدد عملیاتی اجرا شد.

وی با بیان اینکه امنیت یکی از ملزومات اساسی زندگی اجتماعی است و پلیس حافظ آن است، افزود: تحرکات تعدادی اراذل واوباش دارای شناسنامه امنیتی در سطوح مختلف در برخی شهرستان ها، موجب نگرانی تعدادی از شهروندان بودکه در همین راستا عملیات پلیس امنیت عمومی طرح ریزی شد.

دستگیری اراذل و اوباش

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از اجرای این طرح در شهرستان ورامین، خبر داد و گفت: در مجموع 15 تن از اراذل شناسنامه دار شرق استان که جرایمی از جمله نزاع های دسته جمعی، تخریب اموال عمومی، اخاذی، ایجاد رعب و وحشت، حمل سلاح سرد، ضرب و جرح و درگیری با ماموران در سوابق آنها بود، دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و برخی نیز راهی زندان شدند.

سردار عزیزی با تاکید بر مقابله مستمر و مقتدرانه پلیس با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت مردم این منطقه ازاستان تهران، تصریح کرد: نیروی انتظامی با حمایت مردم در برابر افرادی که بخواهند نظم و آرامش جامعه را برهم زنند، محکم و استوار ایستاده است.

وی در ادامه با اشاره به یک نکته جالب در خصوص دستگیری یکی از ارازل و اوباش معروف و سابقه دار فراری افزود: این فرد که نوچه های زیادی هم دارد در یک بخش از دیوار که شبیه لانه موش بود مخفی شده بود اما با تیزهوشی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سردار عزیزی با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد و مقادیری مواد مخدر و کالاهای ممنوعه از متهمان، از عموم شهروندان دعوت کرد: در صورت شناسایی اراذل و اوباش و اطلاع از فعالیت های مجرمانه آنان، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

ابوفیاض حیدری

 

 

کدخبر: 582501 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟