بدشانسی دزدان حرفه ای خانه ها فقط یک قبض جا مانده

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح پایگاه سوم پلیس آگاهی مشخص شد که سرقت های توسط اعضای یک باند سرقت باهمکاری یکدیگر انجام شده است و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار تیم تخصصی این پایگاه قرار گرفت.

سرنخی که راز دزدان را فاش کرد

این مقام انتظامی بیان داشت: متاسفانه کارآگاهان با مراجعه به محل های سرقت سرنخی از سارقان به دست نمی آوردند تا اینکه 19 اردیبهشت ماه سرقت منزل دیگری در خیابان جهان آرا به پلیس آگاهی اعلام و کارآگاهان در بررسی از صحنه جرم یک برگ قبض پارکینگ کشف کردند .

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تصریح کرد: با سرنخ بدست آمده کارآگاهان در گام بعدی تحقیقات پلیسی، مالک خودرو را شناسایی و به دست آوردند، مالک خود سیروس 41 ساله ساکن غرب تهران دارای چندین سابقه سرقت منزل می باشد و متهم تعقیب پلیس آگاهی است.

وی گفت: با شناسایی مخفیگاه متهم، اولین متهم پرونده با هماهنگی های قضائی در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به این پایگاه به 15 فقره سرقت منزل با همکاری 3 همدستش به نام های " وحید"، "کامران" و "مجید" اعتراف کرد و اظهار داشت: اموال سرقتی را پس از سرقت بین خودمان تقسیم می کردیم.

این مقام انتظامی بااشاره به اینکه در بررسی از مخفیگاه متهم تعدادی اموال مسروقه کشف شد، گفت: با تلاش کارآگاهان تا کنون 4 تن از شاکیان شناسایی و اموال مکشوفه به آنان تحویل شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی در پایان با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر متهمان پرونده ادامه دارد، گفت: سیروس با دستور قضائی برای کشف جزئیان پرونده در اختیار دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 580269 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟