حسادت زن جوان خواستگار دخترخاله اش را فراری داد / در کهگیلویه رخ داد

به گزارش رکنا، رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه‌و بویراحمد از شناسایی و دستگیری خانمی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به انتشار پیام‌های کذب بر علیه دختر خاله‌اش کرده بود، خبر داد.

سرهنگ روح اله شهبازی‌پور رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه شخصی ناشناس از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به ارسال مطالب توهین‌آمیز و کذب علیه وی کرده است، موضوع پرونده در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.

اقدام زشت زن جوان برای فراری دادن خواستگار دخترخاله اش

وی افزود: با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط کارآگاهان سایبری، مشخص شد متهمه که دختر خاله شاکیه بود با دسترسی به اکانت اینستاگرام وی، اقدام به ارسال پیام‌های جعلی برای خواستگار شاکیه کرده است که با اقدامات پلیس مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ شهبازی پور ادامه داد: در تحقیق از متهمه، وی در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد که درنهایت با مشاهده ادله و مستندات به انجام عمل مجرمانه خود اعتراف کرد و انگیزه خود را انتقام جویی به علت اختلافات خانوادگی با شاکیه دانست.

برهم‌زدن خواستگاری توسط دخترخاله در اینستاگرام

این مقام انتظامی هشدار داد: کاربران باید مراقب رفتار آنلاین خود باشند و از روی سرگرمی و یا انتقام جویی برای دیگران ایجاد مزاحمت نکنند، زیرا مزاحمت در فضای سایبری جرم است و با کاربر خاطی برابر قانون برخورد می‌شود.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 579815 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟