زوج قاتل نمی دانستند در ایران چه چیزی منتظر آنها است

به گزارش رکنا ، سرهنگ شاهپور فلاحی، فرمانده انتظامی شهرستان قدس در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: نیروهای پلیس آگاهی پس از دریافت خبری مبنی بر مخفی شدن زوج قاتلی که در سال ۹۶ در شهرستان سقز مرتکب قتل شده و پس از چند سال متواری بودن، در یکی از محلات شهرستان قدس مخفی شده بودند، لذا تحقیقات گسترده ای را در این زمینه شروع کردند.

پرونده در سال 96 مفتوح بود

وی افزود: پرونده مفقودیت مقتول در سال ۹۶ در شهرستان سقز مفتوح بود اما بررسی های پلیس جهت پیدا شدن این فقدان و اطلاع از سرنوشت او به نتیجه نرسید که ضمن هماهنگی با مقام محترم قضایی و اخذ استعلام از پلیس آگاهی شهرستان سقز، مظنونین به قتل در داخل مخفیگاهشان دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان قدس منتقل شدند.

قتل ناموسی بود

فلاحی در خصوص علت قتل طبق اعترافات متهمین بیان داشت: این قتل در کلاسه قتل های ناموسی دسته بندی می شود و طی یک حادثه با عاملیت زوجه قتل انجام شده و با همکاری شوهر قاتل جنازه به یک روستای دور افتاده در اطراف شهرستان سقز منتقل و دفن می شود. قاتلین برای مجازات نشدن به خارج از کشور گریخته که اخیرا در شهرستان قدس سکونت یافته و در دستگیری به بزه انتسابی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس تصریح کرد: پلیس با تمام توان در راستای پرده گشودن از جرائم و جنایت ها تلاش نموده و اقدامات محرمانه و هنجار شکنانه از دید پلیس پوشیده نخواهد ماند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 579560 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟