جزئیات قتل ناموسی  در آبادان / هیچ کس جسد زن جوان را تحویل نمی گیرد + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 4.96M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38

به گزارش گروه حوادث رکنا، هفته گذشته جنایت هولناکی در منطقه بهار 9 آبادان رقم خورد و پسر جوانی به خاطر مسائل ناموسی با ضربات چاقو به قتل رساند که خبرنگار رکنا برای پیگیری های بیشتر این خبر جنجالی به محل اعزام شد.

جنایت ناموسی در آبادان

روز 26 خرداد ماه امسال ماموران کلانتری 13 قدس در جریان به قتل رسیدن زن جوانی در منطقه بهار 9 و در نزدیکی رودخانه بهمنشیر به دست برادرش مخابره شد که تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند و با جسد زن جانی که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود روبرو شدند.

قربانی جنایت ناموسی قبل از قتل در زندان بود

تحقیقات پلیسی نشان از آن دارد که این زن متاهل روز 26 فروردین ماه همراه پسر جوانی و به دلیل خیانت به شوهرش در خانه شان دستگیر شد و 2 ماه بعد از این ماجرا از زندان آزاد شد و برادرش به طرز فجیعی خواهرش را در نزدیکی خانه اش با ضربات چاقو به قتل رساند و صحنه جرم گریخت.

ماموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق به دستگیری برادر قربانی جنایت شدند و این جوان در اعترافاتش ادعا کرد که خواهرش را به خاطر روابط نامشروع و خیانت به شوهرش با ضربات چاقو سلاخی به گردن و سینه اش به قتل رسانده است و ضربات را آنقدر زدم تا از مرگ خواهرم اطمینان پیدا کنم.

شاهدان ماجرا خواهرکشی در آبادان

بررسی میدانی خبرنگار رکنا از اهالی اهالی محل نشان از آن دارد که خانواده دختر جوان از نظر مالی در سطح پایینی قرار دارند و اهالی محل بر این باورند که این زن به خاطر مشکلات مالی به فساد کشده شده است .

اهالی محل در خصوص روز حادثه اعلام کردند که برادر این زن جوان از صبح همراه یکی از دوستانش سوار بر موتور درخیابان بهار 9 در انتظار خواهرش بوده و حتی یکبار به خانه خواهرش مراجعه می کند اما زن جوان در خانه نبوده است و گفته شده بود زن جوان همراه برادر شوهرش برای خرید به بیرون از خانه رفته اند.

شاهدان ماجرا گفتند که ساعت 22:30 دوشنبه 26 خرداد ماه در حالیکه برادر در انتظار خواهرش بود مشاهده کرد خواهرش سوار بر خودروی پراید با یک پسر جوان که در حال صحبت بوده به جلوی در خانه می آید و در این صحنه راننده متوجه حضور برادر زن جوان شده و پس از پیاده کردن این زن جوان به سرعت از محل دور می شود که پسر جوان با چاقوی سلاخی به سراغ خواهرش رفته و با ضربات زیاد دست به قتل زده و با چاقوی خونین و در خونسردی کامل به سمت دوستش رفته و سوار بر موتور از محل دور می شود.

کسی جسد را تحویل نمی گیرد

یک منبع آگاه به خبرنگار رکنا گفت: هیچ یک از اعضای خانواده زن جوان حاضر نشدند تا جسد وی را برای دفن تحویل بگیرند و در صورتیکه اعضای خانواده برای تحویل گرفتن جسد مراجعه نکنند این زن همچون افراد بی سرپرست و کارتن خواب توسط شهرداری دفن خواهد شد.

تیراندازی های هولناک به سمت خانه زن جوان

اهالی منطقه بهار در آبادان عنوان کردند که در اسفند ماه سال گذشته تیراندازی های زیادی به سمت خانه این زن شده است که تحقیقات نشان از آن دارد که زن جوان زمانیکه همسرش به سر کار می رفته وی پسر جوان و مجردی را به خانه اش آورده و با وی رابطه نامشروع داشته است و برای اینکه فرزندان این زن ماجرای خیانت مادرشان را به خانواده اش لو ندهند با تیراندازی های هولناک به سمت خانه آنها را تهدید کرده است.

در ادامه مشخص شد که ساعت 8 صبح 26 فروردین امسال پلیس با هماهنگی مقام قضایی و با توجه به تیراندازی ها و رفت و آمدهای مشکوک که اهالی محل نسبت به آن شکایت داشتند به خانه این زن جوان مراجعه کرده و وی را همراه پسر جوان در خانه اش دستگیر کردند.

گفتنی است شوهر این زن در زمانی که همسرش در زندان بوده درخواست طلاق را به دادگاه ارائه داده اما این زن به طرز هولناکی به دست برادرش به قتل رسیده است.

بنا به این گزارش، برادر این زن جوان برای تحقیقات پلیسی در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 578750 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟