عکس قاتل فاطمه فرحی که سرش بریده شد ! / پسرعمو اعتراف کرد! + عکس فاطمه

به گزارش اختصاصی رکنا، عقربه ها ساعت 22:30 دقیقه شامگاه یکشنبه 25 خرداد ماه را نشان می داد که پسر 23 ساله ای با در دست داشتن چاقوی خونین پای در کلانتری 11 ولیعصر گذاشت.

فاطمه برحی به دست پسر عمویش کشته شد

این جوان به قتل فاطمه برحی دختر 19 ساله در آبادان اعتراف کرد و گفت که سر او را در کنار رودخانه بهمنشیر بریده است.

پسر عموی فاطمه برحی در اعترافاتش گفت: فاطمه برحی یک سال قبل به عقد من در آمد و 2 روز پس از آن فرار کرد و به مشهد رفت و بعد از اینکه او را پیدا کردم و به آبادان بازگرداندم به خاطر تحریک هایی که خانواده ام کرده بودند سر او را بریدم.

پسرعمو و شوهر و قاتل فاطمه فرحی

فاطمه برحی چرا از خانه شوهر فرار کرد

فاطمه برحی زندگی و کتک های خواهرش که با پسر عمویش ازدواج کرده بود را دیده بود و چون عمویش یکی از فروشندگان مواد مخدر در آبادان بود به خاطر ازدواج اجباری گریخت و به مشهد سفر کرد.

عموی فاطمه فرحی سالها قبل نیز خواهرش را که عمه فاطمه می شد با توجه به اینکه شوهرش در زندان بود و درخواست طلاق داده بود به جرم خیانت سر برید و پس از مدتی از زندان آزاد شد.

پسرعمو و شوهر و قاتل فاطمه فرحی

پدر فاطمه فرحی پس از بازگردان دخترش به آبادان با توجه به اینکه احتمال می داد دخترش به طرز فجیعی کشته می شود تصمیم گرفت با دادن سم به زندگی اش پایان دهد اما مادر فرحی مانع کار پدرش شد تا اینکه پسرعموی فاطمه فرحی در اقدامی هولناک سر دختر جوان را برید.

بنا به این گزارش، قتل فاطمه برحی مانند قتل رومینا اشرفی و ریحانه عامری در دسته قتل های ناموسی است..برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 577558 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟