سوتی جدید صدا و سیما جنجالی شد / توبیخ برای عوامل پخش

به گزارش رکنا، روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قم درباره پخش انیمیشن پت و مت در شبکه استانی قم توضیحاتی ارائه کرد.

صبح جمعه شانزدهم خردادماه در شبکه استانی قم انیمیشنی با محتوای نامناسب پخش شد که روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قم در خصوص پخش این انیمیشن عذرخواهی کرده و اطلاعیه ای را صادر کرد.

توبیخ عوامل پخش پت و مت در شبکه استانی قم

چندروز پیش در پایگاه خبری قم فردا، خبری مبنی برای پخش انیمیشنی در شبکه استانی با محتوای نامناسب با تیتر«نفوذ یا غرض؛ عمدی یا سهوی؟»منتشر شد که در خصوص این مطلب روابط عمومی صدا و سیمای استان قم اطلاعیه ای را ارسال کرده است.

روابط عمومی صداوسیمای مرکز قم در این اطلاعیه ای ضمن عذر خواهی از پخش این انیمشن اعلام کرد برای جبران این اشتباه، عواملی که سهوا این کار را انجام دادند از سوی مدیر کل مرکز توبیخ شدند.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: ضمن تشکر از تذکر دلسوزانه مخاطبان انقلابی و متدین به دلیل تذکر به موقع، از مخاطبان و امت شهید‌پرور به دلیل بروز این اشتباه عذرخواهی می‌کنیم و به استحضار مخاطبان گرامی می‌رساند بلافاصله بعد از آگاهی از این اشتباه با برگزاری جلسه‌ای، عوامل و ناظر پخش این برنامه، توبیخ شدند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: خادمان شما در رسانه استانی، تمام همت خود را برای جلوگیری از تکرار این قبیل اشتباهات بکار گرفته و خود را وقف اشاعه فرهنگ اسلامی می‌کنند.

در انیمیشن پت و مت که از شبکه استانی قم پخش شد ه بود نحوه درست کردن مشروبات الکلی به نمایش درآمده بود!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 577315 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟