عشق ورزی های مرد پلید به زنان پولدار / در سیستان و بلوچستان رخ داد

به گزارش رکنا، جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری فردی شیاد خبر داد که در فضای مجازی با وعده دروغین ازدواج، بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال، از زنی جوان کلاهبرداری کرده بود.

سردار " احمد طاهری" در تشریح این خبر گفت: زنی جوان با حضور در پلیس فتای استان، از فرد کلاهبرداری که از طریق شبکه های اجتماعی با او آشنا و به مدت یک سال در فضای مجازی با او در تماس بوده است شکایت می کند.

مردی که در فضای مجازی زنان را فریب می داد به دام افتاد / سیستان و بلوچستان

وی در توضیح بیشتر افزود: این فرد کلاهبردار با وعده دروغین ازدواج و وعده های اغوا کننده اعتماد شاکیه را جلب، و با بهانه های مختلف مانند بیماری و تامین هزینه های درمان، مبلغی در حدود 250 میلیون تومان، از او دریافت و پس از دریافت پول ناپدید و پاسخ تماس ها ی وی را نمی دهد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با دریافت شکایت شاکیه موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و پس از بررسی و اقدامات فنی بر روی پرونده فوق صحت ادعای شاکیه تایید و با انجام یک سری اقدامات تخصصی متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: متهم ابتدا منکر هرگونه کلاهبرداری از شاکیه شد اما بعد از رویارویی با ادله جمع آوری شده توسط پلیس به اتهام وارده اقرار و اظهار داشت به علت بدهی مهریه همسر سابق خود که از شاکیه پنهان نگه داشته بود، احتیاج مالی پیدا کرده و به همین دلیل دست به این عمل مجرمانه زده است.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی گفت: معمولا افراد سودجو در فضای مجازی با وعده‌هایی دروغین مثل ازدواج دائم یا موقت و دوستی‌های غیر اخلاقی از کاربران و افراد ساده لوح کلاهبرداری می کنند.

وی به جوانان عزیز توصیه کرد ضمن پایبندی به اصول شرعی و اخلاقی از ورود به شبکه‌های اجتماعی که باعث تخریب افکار آنها شده و گسست زندگی فردی و اجتماعی آنها را به دنبال دارد خودداری کنند و فریب وعده‌های دروغین شیادان اینترنتی را نخورند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شهروندان خواست در صورت مواجه با موارد مشکوک‌، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری لینک ثبت گزارش های مردمی اعلام کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 577149 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟