دوربین مداربسته راز سرقت های موبایل قاپ شرق تهران را فاش کرد

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت گفت : 9 بهمن ماه سال گذشته جوانی 31 ساله با مراجعه به کلانتری 110 شهدا اظهار داشت، در خیابان پیروزی در حال مکالمه با تلفن همراهم بودم که ناگهان راکب یک دستگاه موتورسیکلت طرح هندا آبی رنگ از پشت گوشی ام را قاپیده و از محل متواری شد که پرونده پس از ثبت در کلانتری به دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد .

این مقام انتظامی گفت : کارآگاهان در گام اول تحقیقات با راهنمایی شاکی به محل وقوع سرقت اعزام شدند و با انجام تحقیقات میدانی تصویر واضحی از سارق را بدست آوردند .

سرنخ پلیسی

وی افزود : با سرنخ بدست آمده مشخص شد تصویر متعلق به یکی از مجرمان حرفه ای و سابقه دار به نام سروش23 ساله اهل و ساکن محله چهارصد دستگاه می باشد و با بررسی سوابق گذشته سروش کارآگاهان متوجه می شوند وی دارای دو فقره سابقه کیفری می باشد و 6 ماه پیش پس از تحمل کیفر از زندان آزاد شده است .

سرهنگ کنجوریان گفت : با توجه به مستندات بدست آمده کارآگاهان در گام بعدی با هماهنگی دادسرای ناحیه 15 تهران 21 اردیبهشت ماه موفق می شوند متهم را دریکی از پاتوق های خود در شرق تهران دستگیر کنند. در بازرسی از مخفیگاه سروش یک دستگاه موتور سیکلت آبی رنگ طرح هوندا با پلاک مخدوش که در سرقت از آن استفاده می کرد و همچنین سه دستگاه گوشی مسروقه از جمله گوشی شاکی موضوع پرونده نیز کشف شد.

موبایل قاپ شرق تهران

این مقام انتظامی تصریح کرد: سروش پس از انتقال به پلیس آگاهی اظهار داشت، پس از آزادی از زندان به صورت تکنفره در خیابان های مرکز و شرق تهران میچرخیدم و با همین شیوه و بصورت انفرادی حدود 20 فقره سرقت از شهروندان انجام دادم و پس از سرقت گوشی های مسروقه را در خیابان مولوی به رهگذران می فروختم .

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت : با توجه به اظهارات صریح متهم و ادله موجود تاکنون 15 تن از شهروندان در مواجهه حضوری سروش را به عنوان سارق اموال خود مورد شناسایی قرار دادند. در نهایت متهم با قرار تامین مناسب به زندان روانه شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 574196 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟